Är de nån här som har erfarenhet av detta?
Har köpt en e61 med massa lull lull men de går ju fan inte o spela upp musik i bilen på vettig sätt...
Skulle ju helst vilja ha en BT adapter som funkar med idriven?
Nån som har provat nått kit som funkar? eller ska man försöka koppla in en vanlig aux sladd med 3,5mm plugg?
e61 aux
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: e61 aux
Går att beställa ett kitt på ebay för att eftermontera i kontakstycket bak på ccc/cic enheten och sedan låta en BMW verkstad eller nördig kompis att koda in den
Notera dock! Att man kan behöva uppdatera idrivens mjukvara i samma veva och det kan i värsta fall= "hände mig" göra att exempelvis ccc enheten pajjar och måste bytas ut och det kostar runt 10 lax...
Notera dock! Att man kan behöva uppdatera idrivens mjukvara i samma veva och det kan i värsta fall= "hände mig" göra att exempelvis ccc enheten pajjar och måste bytas ut och det kostar runt 10 lax...
Hade en e61 med logic7 ljudet. Det billigaste och enklaste jag kom fram till var att köpa en fm sändare för 250kr. Funkade kalas, lite sprak på lugn musik osv men inget märkvärdigt. Radiokvalité helt enkelt. Gäller att ha rätt ljudnivå på mobilen bara..
Bmw 325i -90 Mtech-2
Bmw 335i -07
Bmw 335i -07
Fm sändare går bort...
Vill helst kört BT mellan telefon och bil.
Vill helst kört BT mellan telefon och bil.
Leo Andersson
0761261580
e30 m20b27 turbo!
Mercedes E63 Amg
e30 325 cab
0761261580
e30 m20b27 turbo!
Mercedes E63 Amg
e30 325 cab