Dom jag tittat på nämner i beskrivningen att den är kapabel att låsa ett hjulpar i upp till 60sek.
Jag undrar då ifall det finns någon som kan låsa längre???
Jag vill koppla bort bakbromsarna för att skona skivor och inte mota min klena sug s50b30.
Jag har kollat på
Dalhems.com
Badassparts.se
H2mracing.se
Butik.arvikael-motor.se
Mm
Sugen på en hurst men tveksam pga låstiden :\
Tacksam för svar
Line lock funderingar
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Line lock funderingar
Robin
Skaraborg. Sweden
Skaraborg. Sweden
Re: Line lock funderingar
Är det inte lättare med en avstängningskran till bakbromsarna bara?
pm om det är nått
Köpt en sådan ifrån streetperformance. Men anser att en kabel är enklare att dra upp igenom golvet än 2 bromsrör.Andy_b wrote:Är det inte lättare med en avstängningskran till bakbromsarna bara?
Robin
Skaraborg. Sweden
Skaraborg. Sweden
Glömde på min en gång så den låg på tills batteriet tog slut och den funkade då fint sen
V8
Vilken modell va detta då??St3v3 wrote:Glömde på min en gång så den låg på tills batteriet tog slut och den funkade då fint sen
Robin
Skaraborg. Sweden
Skaraborg. Sweden
Köpte sen billiga modellen från dalhems.se funkar klockrent enkel installation mycket bra support! Rekomenderas starkt. Och nu orkar sug motorn 3an med 18"
Robin
Skaraborg. Sweden
Skaraborg. Sweden
- Spiralkinder
Lust att länka den modellen du köpte? Är lite sugen själv...Barry wrote:Köpte sen billiga modellen från dalhems.se funkar klockrent enkel installation mycket bra support! Rekomenderas starkt. Och nu orkar sug motorn 3an med 18"
Mvh Andreas Jacobsson
O73O-677279
Pallpocksracer #1 E30 M50B28 Turbo
Pallpocksracer #2 E34 M5 3,8
Brukis E39 540 Touring M-sport -02
O73O-677279
Spiralkinder wrote:Lust att länka den modellen du köpte? Är lite sugen själv...Barry wrote:Köpte sen billiga modellen från dalhems.se funkar klockrent enkel installation mycket bra support! Rekomenderas starkt. Och nu orkar sug motorn 3an med 18"
http://dalhems.com/sv/p/e43c501bf646452 ... ll-control" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps glöm ej köpa till adapter nipplar de gjorde jag :p
Robin
Skaraborg. Sweden
Skaraborg. Sweden
- Spiralkinder
Grymt! Tackar och bugar!Barry wrote:Spiralkinder wrote:Lust att länka den modellen du köpte? Är lite sugen själv...Barry wrote:Köpte sen billiga modellen från dalhems.se funkar klockrent enkel installation mycket bra support! Rekomenderas starkt. Och nu orkar sug motorn 3an med 18"
http://dalhems.com/sv/p/e43c501bf646452 ... ll-control" onclick="window.open(this.href);return false;
Ps glöm ej köpa till adapter nipplar de gjorde jag :p
Mvh Andreas Jacobsson
O73O-677279
O73O-677279