nu har jag en ny teori , en kompis som skruvat rätt mycket på bmw , fråga om jag hade toppdeckat blocket iomed att den gått varm några gånger , kan det ha någon betydelse i o med att jag inte får det tätt mellan topp o block
nu har jag en ny teori , en kompis som skruvat rätt mycket på bmw , fråga om jag hade toppdeckat blocket iomed att den gått varm några gånger , kan det ha någon betydelse i o med att jag inte får det tätt mellan topp o block
men i o med att det först börja ryka som fan när jag satte på mls packningen kan det bli tätt om jag sätter ditt orginal packning , den är jo mjukare än mls:n
skadad_1983 wrote:känns bra kasst att lägga ut pengar på en packning också funkar det inte , nät man ska toppdecka blocket hur pass måste man slakta blockt då
Ja, men i detta fallet så verkar det ju som att det inte är packningens fel.
För att en packning ska fungera 100% så måste ju båda ytorna vara plana till att börja med, både topp och block.
Speciellt om det är en MLS packning som är av det lite hårdare slaget. Förstår om det känns surt men du gör nog aldrig om det.
Du måste slakta blocket så pass mycket att dom får upp det på bordet och kan spänna fast det.