En blå 99 med helsvart skinninredning nybesiktad men måste besiktas på hösten igen pga av slitsiffran inte vinterkörd och ägd inom samma familj många år.För mer utförlig info ring Robert 0703636469 pris 65 tusen å han kan lägga pengar mot en dyrare skoter.Finns i Harbo Uppsala län
E30 m20 Turbo - 676hk 761nm på driven @ Grundladd....
E30 m20 Turbo - 771hk 806nm på driven @ 2,0 bar /krockad, R.I.P.
E30 s50 turbo awd - den som lever får se....
Idag tog jag bilen till jobbet där vi kopplade upp den å kollade felkoder,den gick riktigt fint å inga felkoder, hade inte jag åkt e34 m5 hade jag slagit till
Rikard B wrote:
65 e galet billigt den första som kommer å tittar kommer köpa den det är ett klipp ,men kom å titta å prata med han, han e inte så road av internet.
Jag har varit och kollat på den och jag köpte den inte!
Kan nog inte säga att det är ett klipp då det var en del fix på den.
Vill någon veta vad som är fel på den så kan ni kontakta mig via PM.
Rikard B wrote:
65 e galet billigt den första som kommer å tittar kommer köpa den det är ett klipp ,men kom å titta å prata med han, han e inte så road av internet.
Jag har varit och kollat på den och jag köpte den inte!
Kan nog inte säga att det är ett klipp då det var en del fix på den.
Vill någon veta vad som är fel på den så kan ni kontakta mig via PM.
Jo så man kanske förstår på en m5 som gått 26 -27 tusen mil, så är inte allt nytt å d finns lite fix men inte nå allvarligt kan jag tycka.men beror ju lite på vad man vill.vill man ställa ut eller ha att leka bara, så ska man nog inte ha den som praktexemplar till varken utställning eller isbil den är mittemellan. Sen blir den engine fluschad inom kort, är väl tillsalu ett tag till. Men skriv gärna i tråden vad du tyckte va dåligt osv, all reklam är ju bra ibland å vill gärna ha seriösa köpare å inga kebaber som drygar om man lägger ut den på blocket