Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Sälj dina trimdelar

Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast

Post Reply
User avatar
Orre
Posts: 193
Joined: 22 Mar 2010, 14:37
Location: Stockholm

Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by Orre »

Pågrund av ålderskris och husköp så säljer jag iväg allt.. Bilen byggdes i våras och bromsades med dessa grejjer till 656whp, efter bromsningen provkördes dem en gång med spräckt kolv (std kolv) så nu säljs allt iväg.. Nästan allt är använt 2ggr och köpt nytt från ppf i våras..

Special 268graders kammar med 10,8 i lyft och ombyggda kambryggor. Helt grymma kammar (kolla bara på ladd-tysken)
7000:- för båda ink ombyggda kambryggor. Ger helt vansinnigt bra register.

Maxxecu PnP till m50, har kört detta på min m50 ickevanos men fungerar självklart till vanos också. Har köpt till en samsung surfplatta (tab2) som följer med. Använt 2ggr, kartongen finns kvar...
Pris : 14.000:-

Precision 6262, omsvetsat kompressor utlopp för underliggande turbo på m50. gått 2 säsonger
Pris : 7000:-
Image

Bosch ev14 1200cc, endast suttit på vid bromsningen och en provkörning. Förvarade i zip bag med wd40 sen..
Pris : 4200:-

M30 svänghjul med 4puckad sinter och 765 tryckplatta. Svänghjulet är nysvarvat och omgjort för maximalt inspänningstryck. Lamellen och tryckplattan har gått 100mil dvs som nytt.

Tryckrör till e36 med äkta Tial dump till m50 säljs för 1800:- ihop med ic ( 600x30) och ic fäste färdigt för e36.

Tilton oljepump, använd 1gång.. Perfekt för lågt monterad turbo för att pumpa tillbaka olja till tråget.
Pris : 1900:-

SPAL fläkt 414mm sugande high performance heeeelt oanvänd, aldrig monterad : 1400:-

DW301 pump, använd 2ggr
1000:-

Aeromotive 130101 an10 in an6 ut BTR : 1500:- använd 1 säsong

Nuke slimline vacumstation : 350:-

Har säkert maaaassor med saker som jag glömt men vid intresse är det bara höra av sig så kan jag ordna bilder osv på allt.

Känner ni att priset inte passar så lägg ett bud dock har jag ingen brådska att bli av med sakerna.

Mvh Oscar
To much is never enough !

http://www.garaget.org/Orre-Eriksson
User avatar
tc3e
Posts: 16
Joined: 03 Sep 2011, 16:15
Location: Stockholm

Re: Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by tc3e »

Hur många utgångar är det på vacuum stationen?
User avatar
Orre
Posts: 193
Joined: 22 Mar 2010, 14:37
Location: Stockholm

Re: Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by Orre »

tc3e wrote:Hur många utgångar är det på vacuum stationen?
Värst vad folk var kåta på denna vacumstation, såld redan dock :)

Mvh
To much is never enough !

http://www.garaget.org/Orre-Eriksson
User avatar
Orre
Posts: 193
Joined: 22 Mar 2010, 14:37
Location: Stockholm

Re: Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by Orre »

Koppling med svänghjul osv sålt.

Tryckrör och ic sålt

Vacumstation sålt.
To much is never enough !

http://www.garaget.org/Orre-Eriksson
black_beast
Posts: 1
Joined: 01 Jan 2014, 15:36

Re: Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by black_beast »

Maxxecu kvar?
Erik lidman
0708442020
User avatar
Avvah
Posts: 884
Joined: 07 Nov 2006, 18:06
Location: Boden

Re: Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by Avvah »

PM!
Fredrik Östman
E39 528 Turbo SFRO
E30M3 S54 Turbo
User avatar
JockE28
Posts: 1043
Joined: 23 Sep 2010, 07:23
Location: Fakenberg

Re: Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by JockE28 »

Stödgördel? Raceventiler/fjädrar? Plenum? :)


MVh jocke
Jag är inte en komplett idiot, det fattas vissa delar
07 köpte 520IA -85
11 det spårar ur
13 äntligen Bromsad 567hp och 612nm
14 MaxECU 601 whp och 2 topplocks-ras
15 M50B32 - Sista försöket.
Projekt: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49579" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
johan_e36
Posts: 66
Joined: 23 Sep 2012, 18:26

Re: Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by johan_e36 »

Pm
User avatar
Orre
Posts: 193
Joined: 22 Mar 2010, 14:37
Location: Stockholm

Re: Speedparts m50, maxxecu, pt6262, 765 osv..

Post by Orre »

Allt sålt.

Mvh
To much is never enough !

http://www.garaget.org/Orre-Eriksson
Post Reply