Bilen rullat runt 300 mil sen bromsning och funkar som en klocka. Bara lite stök med växellådor som inte är överförtjust i mina växlingar så på önskelistan i vinter står en ny drevsats till 01e lådan.
Bilen fortsätter funka och tog en andra plats i fredags så det ska man va nöjd med. Ligger delad 1a plats för stunden. Är hårt motstånd på gatan då många bilar är helt rensade på allt så denna pjäs är riktigt tung!
Som många säkert redan vet gick ju Fernis och Eriks bil i graven dagen innan så detta var en liten hyllning till compacten!
Gick riktigt fint!
Vi var uppe 3st ifrån Gotland och kollade motståndet. Och det är fan hårt!
Ändå grymt kul att du åker ifrån rörrams byggen med en tung "orginalbil"
Det är jag som spakar den äckliga mattsvarta breddade starlet:en aka MISSFOSTRET mot ronnie där det var väldigt jämnt tyvärr så började kopplingen säga upp redan dagen innan
Såg dig köra på Mantorp idag! Jävlar vilket ryt det var! Att den var snabb visste man men inte SÅ snabb! Sveriges snabbaste olättade s2a nu? Grattis!!!!!!!!!!
R.Larsson wrote:Såg dig köra på Mantorp idag! Jävlar vilket ryt det var! Att den var snabb visste man men inte SÅ snabb! Sveriges snabbaste olättade s2a nu? Grattis!!!!!!!!!!
Ja idag var de nog min dag dock var värmen emot mig men iaf drog jag premiär repan ut för dagen med all in. Har ingen bur bälten eller skärm så var bara hålla i och ta utskällningen samt inge mera köra.
Drog en halvbra 60ft på 1.55 med lite Bogg. Hastighet på 200m var 194kmh.
Totaltid på 402m var 9.4 blankt samt 243.5 km/h med en insugstemp på 100 grader vid mål och då som sagt saknas de rätt mycket effekt då vemset backar tändningen.