Det sket sig tyvärr:( kopplingen kopplade inte yr så fick riva allt igen och fixa till det och min mappare ca tvungen o hjälpa andra som skulle åka på mantorp när mitt skitmek drog ut på tiden:(
Drog av bägge luftnipplarna till oken bak med så kunde inte lufta oken så det flöt dåligt igår
Har kört hem bilen nu så i veckan ska vi förhoppningsvis ut o mappa lite! Men är lite kvar o fixa innan det. Sitter ord slang till slaven så när man kopplar så flexar hela slangen o sväller upp så måste byta till stålomspunnen där.
Sen söker jag 2 bromsok bak då jag drog sönder nipplarna på dem och lyckas inte få ur dem utan att det kommer bli skit. Passar det med 328 ok tex?
Ska i med nya stift och funderar på vad man ska köra för några? Ppf säljer ju bosch stift xr4cs men undrar om det är det som gäller eller finns det bra alternativ?
Nu är bilen mappar! Tyvärr visade design som vanligt att jänkarna överspecar sina pumpar så soppan tog Slut vid 680whp och 870wnm! Höjde först grundtrycket på btr till 4 bar men hjälpte ej så då kollade vi filtret till soppan o det va ju helt täppt så i med nytt 10 micron men det hjälpte inte heller även om det blev bättre!
Va uppe på strax över 700whp och 930nm men valde o lägga lite marginal på pumpen.
Bilen går riktigt fint så får bli o köra lite innan man uppgraderar soppan!
En tvätt fick den med så allt garagedam från vintern försvann
Ifall nån är sugen så kan den va till salu! Bara står färdig och vrida på nyckeln och svinas med men jag hinner aldrig köra den så kom med ett bud ifall ni är intresserade av en riktigt snabb och rolig m3a