Bocken wrote:Fan va skön den är! När ska du sälja?
Det är alltså en m52b28 med vanos. Det verkar ju gå riktigt bra och överladda en sån alumaskin.
Skulle vilja ha exakt din madkin fast en touring, men funkar det med samma kombo av bakvagn som du har?
Du måste slänga upp fler filmer, satan!
Säljer han så blir han mördad så det lär dröja. Det är en M54b28 med stålfoder.
hehe sälja lär dröja!
kommer komma mer filmer , dåligt med folk som filmar en..
bakvagnen är ihopaplock!
Tim Lantz
0709238138
______________________
e39 Turbo
Performance by Helsingborg
Har lite problem med vattentempen på e39 turbon.
Står den på tomgång funkar det, håller sig mellan 79-86 grader.
termostatet öppnar 50 procent vid 75grader och 100 procent vid 80 grader
fläktarna startar vid 75 grader.
kör jag en runda, normal körning håller tempen sig bra, samma om jag drar på.
Stannar jag lägger en börn på 2an och 3an så sticker tempen direkt ca 100grader, hinner inte börna specielt länge.
kör jag sen lugnt etag på 70 väg så går tempen ner till normal.
låter jag tempen gå över 100 grader orkar det inte med att kyla ner, utan den håller sig högt.
lägger till någon bild på hur det är byggt. kör med dubbla spalfläktar, originalkylare. har flyttat in hela kylpaketet därför jag inte kör med viskon.
når inte luften in till kylaren för icn täcker för mycket ?
Tim Lantz
0709238138
______________________
e39 Turbo
Performance by Helsingborg