Pecka Power E21 M20 2,8 Turbo 837 whp!!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Bmwandreas
- Moderator
- Bmwandreas
- Moderator
-
bmwpatrik wrote:Inte mycke, väntar på delar.
Tyvärr så finns inte stålar till allt man vill ha, kanske kommer gå lite bättre än förra året alla fall.
Okej... ja hoppas den går bättre iaf hojjta till om du vill ha nå hjälp eller sällskap vill lära mig lite grann så man kanske lyckas med nått eget turbo projekt i framtiden
When Powerful Enough Just Isn't Powerful Enough!
Idag kom de ett paket från Svets&Smide, lär väll göra ett ryck snart om den ska bli klar nån gång, suck
Hoppas de kommer nå godis till motorn snart också, så man får lust till allt skit jobb med själva bilen.
Klart du kan få hjälpa till Markus har massa "roliga" jobb du kan få syssla med, tex skrapa underredsmassa
Hoppas de kommer nå godis till motorn snart också, så man får lust till allt skit jobb med själva bilen.
Klart du kan få hjälpa till Markus har massa "roliga" jobb du kan få syssla med, tex skrapa underredsmassa
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
-
bmwpatrik wrote: Klart du kan få hjälpa till Markus har massa "roliga" jobb du kan få syssla med, tex skrapa underredsmassa
Haha vadå skrapa underedsmassa de e ju inge kul sitter som fan ju annars kan ju jag som har halvfärdig svetsutbildning svetsa lite typ om du har nå rosthål i golvet lr nått
When Powerful Enough Just Isn't Powerful Enough!
- P.Herrdahl
macke_osse wrote:bmwpatrik wrote: Klart du kan få hjälpa till Markus har massa "roliga" jobb du kan få syssla med, tex skrapa underredsmassa
Haha vadå skrapa underedsmassa de e ju inge kul sitter som fan ju annars kan ju jag som har halvfärdig svetsutbildning svetsa lite typ om du har nå rosthål i golvet lr nått
Rosthål är ju naturens egna sätt att lätta bilar på.
- silverryggen
silverryggen wrote:Hur gåre här då?
Långsta 14/4 kommer du?
De är tyvärr tekniskt omöjligt, motorn ligger i delar.
Bilen är inte klar den heller har inte kunnat besikta eftersom jag inte fått ihop motorn, väntar på kolvar bland annat.
Sen ska den bromsas i PPF:s bänk så skulle tippa på mitten av Maj med lite tur, vi får se, men jag kommer nog och glor om jag inte jobbar, ska du köra?
MVH
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
- silverryggen
- Fredriktak
- CorsaManiac