Någon borde ha en fin e30?!
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Någon borde ha en fin e30?!
Finns det ingen alls som är vettig och till salu?
Letar fortfarande utan framgång.
Hör av dig om du har en fin.
0702678241
Letar fortfarande utan framgång.
Hör av dig om du har en fin.
0702678241
Re: Någon borde ha en fin e30?!
jag har en jävligt fin dock automat.. tänkt att ha som projektbil men ger du rätt pengar för den är den din ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Maila gärna bilder och info. Finns något som är defekt eller någon skavank så berätta gärna om det.
Sportevo@hotmail.com
Sportevo@hotmail.com
Har en kompis som ska sälja en tokfin original 320 -88. Finns i Höganäs. // Ingemar 0704-40 50 90
skickat
Ix vill jag inte ha.meijer wrote:Polare säljer 325ix skicka pm
Rost i skärmarna är inte en fin bil. Även om det är vanligt.
Det finns pärlor, jag ska bara hitta dom.
Tom kaross/projekt som är upplagad är oxå intressant. Men det ska vara på vettiga avstånd eller fruktansvärt detaljrika bilder och en otroligt ärlig säljare når det kommer till beskrivningen.
För jag har lagt otaliga timmar och mil på olika objekt nu...
Det finns pärlor, jag ska bara hitta dom.
Tom kaross/projekt som är upplagad är oxå intressant. Men det ska vara på vettiga avstånd eller fruktansvärt detaljrika bilder och en otroligt ärlig säljare når det kommer till beskrivningen.
För jag har lagt otaliga timmar och mil på olika objekt nu...
Denna är jättefin http://www.blocket.se/kronoberg/Bmw_e30 ... ?ca=21&w=1" onclick="window.open(this.href);return false;
En öl förkortar livet med 2 minuter
En cigarett förkortar livet med 4 minuter
En arbetsdag förkortar livet med 8 timmar...
Är den det? Berätta mer.
Kan kolla om han har med den till jobbet på måndag! Så kan jag syna den noga! Han är pedant som har den!
En öl förkortar livet med 2 minuter
Denna var ju uppe förut i frågan om värdering. http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 09#p626809" onclick="window.open(this.href);return false;
Verkar ju vara i toppskick.
Verkar ju vara i toppskick.
1111
Vill du ha en fin så lägg ett seriöst bud på Jimpas! Men han lär ju inte sälja den under vad han gav iaf, men de drabbar ju ingen fattig
Han har ju komplett mtech II o 5 bult runt om också!
Men som sagt , han lär ju inte skänka bort den!
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Han har ju komplett mtech II o 5 bult runt om också!
Men som sagt , han lär ju inte skänka bort den!
// P
Projekt: E46 m3 s65
Jimpas är inte fin piddan. Den är krokig så det går inte få den hjulinställd enligt honom själv läste jag.
Den e inte krokig... han eller pelko har monterat exentriska bussningarna fel fram , så vinklarna på bärarmana är olika på höger o vänster fram.
Så de e bara o öppna lädret o prata fint med honom.
Så de e bara o öppna lädret o prata fint med honom.
// P
Då återstår ju bara att den inte är fin. Och att det är kapat i fronten, tvivelaktigt lackjobb och vita hjulhus som på en vallåkra volvo från -69.
Det är inget för mig då jag skulle få göra om precis allt. Så även 100kr hade varit för dyrt (men då hade jag köpt den för att sälja vidare förstås). Så jag söker tills jag hittar antigen en fin orörd eller någon som gjort som jag tänker göra.
Det är inget för mig då jag skulle få göra om precis allt. Så även 100kr hade varit för dyrt (men då hade jag köpt den för att sälja vidare förstås). Så jag söker tills jag hittar antigen en fin orörd eller någon som gjort som jag tänker göra.
du kommer förmodligen aldrig hitta en "fin" orörd som lever upp till dina krav då e30 lever med ganska tvivelaktigt rostskydd redan från dag 1 då det begav sig från bandet någon gång på 80 talet... http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E30/" onclick="window.open(this.href);return false; jag har sett en del jävligt fräsha originalbilar på blocket o powerbörsen för uppåt 35-70k... men hur de såg ut i verkligheten det vettefan... alla vet väl hur bra det kan se ut från utsidan sen tittar man innanför plåten så ser de ut som helvetet brakat lös... lurigt som fan. sen får väl alla tycka vad de vill om hel-omlackering... inget jag nånsin skulle göra oavsett lackfirma.Bullen! wrote:Då återstår ju bara att den inte är fin. Och att det är kapat i fronten, tvivelaktigt lackjobb och vita hjulhus som på en vallåkra volvo från -69.