vill bara lägga till att när det gäller bild på tvn vid det avståndet så handlar det om vad tvn får för ingångsmaterial mer än kvalité på bilden... nya skärmar går att optimera nått så in i helvete och håller generellt hög standard på bilden. men jag tror också att kvalite på hårdvara så håller panasonic, grundig osv bäst. min lg's nätagg pajade sista månaden under garanantitiden... jävla tur man har! annars funkar den utmärkt ännu snart 5 år senare!
Jag har kört ett par olika av LG:s 50" plasmor de senaste åren och alla har fungerat klockrent. Ena är inne på fjärde året utan bekymmer och den andra har jag nog haft i 2,5 år. Om jag hade köpt ny tv idag hade jag köpt LG 60" plasma, typ den du länkade.
Fy fan vad svårt det blev att köpa en tv helt plötsligt. Beslutsångest delux. Detta kommer ju bara leda till att jag helt enkelt ger fan i att köpa en tv öht
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
La några timmar på att läsa reviews och olika tester för att hitta en bra tv.. Fick bli en Philips 55PFL8008S/12 Dessvärre så skulle jag fått tag i något proffs för att kunna ställa in ISF inställningarna. Kostade iofs närmare 20k.