Jävla reeetaard maskiner, åldras fan snabbare än mina däck tar slut. Insugsgummi smulat sönder, glapp i framvagn, bakvagn, sönderblekt, sprukna däck, soppaslangar å glapp i elhelvetet. Män nu går skiten å dottern lär bli nöjd again.
Tur polarn Niklas gillar gnugga lack då de var dags för vårträffen. Vi blev klara i god tid (natten före )
Åkte hem med 1a pris Peoples choise vilket var jättekul och oväntat då jag egentligen bara var jättenöjd över att huvudtaget fått den körklar till träffen
Eller ja körklar var den tills vi var ut å drog mot en supra, fick oljud i bakvagn trodde de var en drivaxel som sket ner sig, men nä min cv knut på kardan hadde kräkt ur sig allt fett så hä gick lite torrt..
Tack Jonas vad kör du för koppling, du hadde ju bra med vrid i din maskin.
Ximon ja hann inte göra nån så ja tryckte dit rörisolering och hoppades på de bästa vilket verkade gå bra
Men varför har inte du en tråd, du bygger ju alltid seriöst, hadde vart kul att följa.
Farmarn wrote:Tack Jonas vad kör du för koppling, du hadde ju bra med vrid i din maskin.
Jag kör med M30 svänghjul och 765 platta ihop med 4puckad lamell. Svänghjulet svarvat 1.2 eller om det är 1,8mm där kopplingskorgen vilar mot hjulet, samt lite omsvarvat för att få på S50 startkransen.