Har ni äntligen efter ett halvårs letande efter en BMW E46 Coupe hittat en värdig kaross att lägga ner hundratals timmar på!
Det var av en ren slump på facebook som jag såg "E46 kaross med M3 breddning......." så jag drog iväg ett mail och fick några bilder på mailen!
Första anblicken var ju åååååh vilken skönhet!! (typ) Ni kommer förstå vad jag menar snart!
Efter lite snack & babbel så ja tog jag tag i saken rätt snabbt.. så 2 dagar senare drog jag tjejen & 2 snälla kompisar över till grannen (danmark) med bil & släp! Efter lite GPS flipp och att siffrorna på vägen var vända som jag fick så hittade vi rätt tillslut!
Drog o granska det hela och konstatera att skicket var ju faktiskt som han beskrev till punkt o pricka! Sjuuuuukt förvånad för vet hur det brukar vara!
Måste tillägga att dom 2 bmw som dom själv körde med var sjukt feta!!
Slänger upp någon bild ifrån styrkelyftet!
Ja det är min röv som syns lite haha

ca 2h var den hemma.. fick stå över natten till några polare dagen efter kunde hjälpa att lyfta av blyklumpen..
Eftersom jag hatar att låta saker stå & gillade färgen skaaarp så tog jag fram slippapper o maskin rätt snabbt o sanda ner hela bilen från "rollerlacken"
Någon dag senare så blunda jag & fick ny lack! Första gången jag håller i en lackspruta någonsin.. med biltema 2k!!
blev rätt nöjd faktiskt!
Kommer upp lite motorspecc & sådant senare.. just nu kommer den stå ett tag pga. jag ska fixa klart E34 Turbo nigger edition V2 inför sommaren!
Usch känns som man har för mycket man vill göra.. helst bygga på båda bilarna samtidigt! dock fattas bara småpill till E34an!

Denna är tänkt att vara klar innan sommaren 2015... får se om E34an får sponsra med cash eller man ska behålla den med