nu har jag bestämt mig det blir kylare i baksätet. så o det är nån som har eller vet vart det finns bilder på hur andra har gjort så lägg gärna upp dom här.
finns inget kul att fota just nu.men det kommer.det var 2 veckors leverans på stypventilern till bakbromsen.väntar lite på aluböjar,samcoslang,rörmokaren så han kan dra lite rör till skuffen.
tobbe tlrecond wrote:finns inget kul att fota just nu.men det kommer.det var 2 veckors leverans på stypventilern till bakbromsen.väntar lite på aluböjar,samcoslang,rörmokaren så han kan dra lite rör till skuffen.
Menade det att jag inte hade några bilder på datorn, angående kylare i skuffen!
tobbe tlrecond wrote:finns inget kul att fota just nu.men det kommer.det var 2 veckors leverans på stypventilern till bakbromsen.väntar lite på aluböjar,samcoslang,rörmokaren så han kan dra lite rör till skuffen.
Menade det att jag inte hade några bilder på datorn, angående kylare i skuffen!
haha det var ju synd....
det lösersig änndå men det är alltid kul att kolla hur andra gjort
nu har jag beställt Mtech 2 front o bakspoiler till kanonpris från
www.speedart.se skulle dok ta 6 veckor innan det kom.är det nån som köpt nåt därifrån
och kan säga hur passformen är.
tobbe tlrecond wrote:nu har jag beställt Mtech 2 front o bakspoiler till kanonpris från www.speedart.se skulle dok ta 6 veckor innan det kom.är det nån som köpt nåt därifrån och kan säga hur passformen är.
återkom gärna med info när du fått det vilken passform med mera det e på det ...såg at ut blåset va på fel sida .....vet även att om det det ej passar mellan gamla o nya karossen på e30 (bak) men skriv gärna sen hur det blev
tobbe tlrecond wrote:jag såg åxo att utblåset sitter på fel sida men det tänkte jag plasta igen.har ju röret går ut på sidan återkommer med info om ca 6 veckor då
Tror inte du behöver oroa dej, misstänker starkt att bilden är spegelvänd
idag kom det lite bra att ha prylar .hydralisk handbroms och strypkran till bakbroms.bra att kunna koppla ur bakbromsarna när man ska lägga mycke däckrök.
tobbe tlrecond wrote:nu har jag beställt Mtech 2 front o bakspoiler till kanonpris från www.speedart.se skulle dok ta 6 veckor innan det kom.är det nån som köpt nåt därifrån och kan säga hur passformen är.
Jag ha roxå precis beställt sidokjolarna o panelerna därifrån! så även jag kan meddela passform på dom grejerna när dom anländer. men måste bara säga att jag diggar ditt bygge till 100%!