Valhalla Cup 2013 av: KungkimmoOne

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

silverryggen

Re: Valhalla Cup 2013 av: KungkimmoOne

Post by silverryggen »

Doktorn wrote:Kan det göra nån nytta ens?

Nej knappast. Men irritera motståndaren nåt innihelvete när dom klänger som apor.
Är ju inte direkt så o farligt heller. Men skitsamma så länge folk tycker det är coolt....
Den e inte lång men den e smal
Ronnie AVR

Post by Ronnie AVR »

silverryggen wrote:

Nej knappast. Men irritera motståndaren nåt innihelvete när dom klänger som apor.
Är ju inte direkt så o farligt heller. Men skitsamma så länge folk tycker det är coolt....
Hur mycket förlora man på de i tid med en Audi s2 tex?

Du har väl testat med gtech eller annan tidtagning för kommit fram till de inte ger nått?
silverryggen

Post by silverryggen »

Ronnie AVR wrote:
silverryggen wrote:

Hur mycket förlora man på de i tid med en Audi s2 tex?

Du har väl testat med gtech eller annan tidtagning för kommit fram till de inte ger nått?
Gör man rätt går det säkert att hitta nån hundradel. för mig personligen så tycker jag inte det ska stå o hänga folk runt bilarna när man ska starta, nog med farliga moment så det räcker och blir över. Men somsagt bara min egna personliga uppfattning.
Den e inte lång men den e smal
Post Reply