Doktorn wrote:Kan det göra nån nytta ens?
Nej knappast. Men irritera motståndaren nåt innihelvete när dom klänger som apor.
Är ju inte direkt så o farligt heller. Men skitsamma så länge folk tycker det är coolt....
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Doktorn wrote:Kan det göra nån nytta ens?
Hur mycket förlora man på de i tid med en Audi s2 tex?silverryggen wrote:Doktorn wrote:Kan det göra nån nytta ens?
Nej knappast. Men irritera motståndaren nåt innihelvete när dom klänger som apor.
Är ju inte direkt så o farligt heller. Men skitsamma så länge folk tycker det är coolt....
Gör man rätt går det säkert att hitta nån hundradel. för mig personligen så tycker jag inte det ska stå o hänga folk runt bilarna när man ska starta, nog med farliga moment så det räcker och blir över. Men somsagt bara min egna personliga uppfattning.Ronnie AVR wrote:Hur mycket förlora man på de i tid med en Audi s2 tex?silverryggen wrote:Doktorn wrote:Kan det göra nån nytta ens?
Du har väl testat med gtech eller annan tidtagning för kommit fram till de inte ger nått?