Ja det är inte fel att kunna plocka i/ur båge vid behovqtaakz wrote:Jaha då förstår jastår nämligen själv i valet av skrubbar eller finess. Då ja vill lacka den

Säger till om jag ska sälja, men måste hitta en skruvbur åt mig själv först

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Ja det är inte fel att kunna plocka i/ur båge vid behovqtaakz wrote:Jaha då förstår jastår nämligen själv i valet av skrubbar eller finess. Då ja vill lacka den
Jag har en tysk sida med skruv burar som ja kan länka till sen när ja kommer hem . Du kanske redan vet om den menjackdaniels wrote:Ja det är inte fel att kunna plocka i/ur båge vid behovqtaakz wrote:Jaha då förstår jastår nämligen själv i valet av skrubbar eller finess. Då ja vill lacka den
Säger till om jag ska sälja, men måste hitta en skruvbur åt mig själv förstSen är det lite folk som vart på tidigare och velat köpa bågen jag har nu
Njaa vet inte vilken du menar, men Weichers och Heigo känner man ju till. Problemet är väl att en ny bur plus frakt blir rätt dyrt :-/ Jag hoppas nog snubbla över nåt beggat som redan finns i sverige så man slipper frakt, och hittar jag inget sånt så köper jag främre rörsats från finess och stoppar i. Men lite osugen på det iom att bilen är målad inuti osv :pqtaakz wrote:Jag har en tysk sida med skruv burar som ja kan länka till sen när ja kommer hem . Du kanske redan vet om den menjackdaniels wrote:Ja det är inte fel att kunna plocka i/ur båge vid behovqtaakz wrote:Jaha då förstår jastår nämligen själv i valet av skrubbar eller finess. Då ja vill lacka den
Säger till om jag ska sälja, men måste hitta en skruvbur åt mig själv förstSen är det lite folk som vart på tidigare och velat köpa bågen jag har nu
Okej, misstänkte detqtaakz wrote:ja de var weichers ja tänkte på .. jo det är sant! fast å andra sidan så kan du ju lacka dom främre rören till buren förutom där du ska svetsa ihop de. så kan du ju pensla med samma färg i skarven! bör väl inte synas allt för mkt! det är ju helt klart det smidigaste sättet ! =)
ja får väl köpa mig en finess och göra som du gjort helt enkelt =)
Hoppas deTIMGTR wrote:Blir ju kanoners! Är tanken att den nya motorn ska i tills denna säsongen?
Yes helt rätt!TIMGTR wrote:Ja det kostar flis att bygga en ordentlig maskinjag gör likadant, lägger alla pengarna på chassiet/extra uppsättning grejor av det jag vet kan gå sönder så att det lätt fixas
sen får man lägga effekten lite lägre och prioritera körningen helt enkelt! Blir ju desto roligare när man väl får i den nya maskinen om allt runtomkring lirar och är noga uttestat