Manuell 530 v8 låda

Sälj dina trimdelar

Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast

Post Reply
Olaturbo

Manuell 530 v8 låda

Post by Olaturbo »

Kommer från en bmw 530 -95 gått 18k mil komplett med slavcylinder,spakställ,hardy och kardanstump
Passar Alla bmw äldre v8 motorer, perfekt för e30 v8 m.m
Säljes pågrund av att det blev att åka m50 i showbilen istället

3800kr vid snabb affär och avhämtning i Luleå

PM för mer info
Mvh Ola Eriksson
Ola Eriksson
Olaturbo

Re: Manuell 530 v8 låda

Post by Olaturbo »

Kollat upp frakt och kan lösa gratis frakt via firman!
Ola Eriksson
eriksson360

Post by eriksson360 »

Jag tar den!

Skicka sms till mej så får du adressen

0707768656
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Erik Eriksson 0707 768 656
EssonGarage Drift Team
Johan99

Post by Johan99 »

Ett litet varningens finger ang denna säljaren bara. Hoppas verkligen att jag har fel!!

Han la ut en annons på en turbo på ett annat forum. Jag ville ha den och betalade halva priset för den för att han skulle behöva skicka den. ( vet att det är det dummaste man kan göra) Men men, detta va i torsdags kväll och sen dess har jag inte hört nåt från honom. Bilden på turbon han skickade fanns när man googlade på turbo namnet så det var inte hans iaf... Han har varit inloggad här senast i eftermiddags så död är han inte iaf...

Hoppas som sagt att jag har fel och att han fixar till detta. Håller er som är intresserade av grejer från honom uppdaterade!!
eriksson360

Post by eriksson360 »

Johan99 wrote:Ett litet varningens finger ang denna säljaren bara. Hoppas verkligen att jag har fel!!

Han la ut en annons på en turbo på ett annat forum. Jag ville ha den och betalade halva priset för den för att han skulle behöva skicka den. ( vet att det är det dummaste man kan göra) Men men, detta va i torsdags kväll och sen dess har jag inte hört nåt från honom. Bilden på turbon han skickade fanns när man googlade på turbo namnet så det var inte hans iaf... Han har varit inloggad här senast i eftermiddags så död är han inte iaf...

Hoppas som sagt att jag har fel och att han fixar till detta. Håller er som är intresserade av grejer från honom uppdaterade!!

inte hört ett ljud :/
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Erik Eriksson 0707 768 656
EssonGarage Drift Team
Johan99

Post by Johan99 »

Jag har fått PM från Ola idag om att turbon skickades som den skulle i fredags. Skulle få kollinummer imorgon. Så förhoppningsvis är det bara lite brist på kommunikation i vårt fall.
Johan99

Post by Johan99 »

Inga svar på PM, inget kollinummer och ingen turbo! Så jag råder ingen att göra affärer med denna personen.
Post Reply