r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SXS38B3872MM
det är på nätet du blir stor och marknadsför dig så glöm inte bort "fansen". fortlöpande uppdates drar till mer uppmärksamhet än reportagen.
-
- Posts: 44
- Joined: 13 Apr 2011, 21:43
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SXS38B3872MM
håller med! ös upp bilder å text nuBullen! wrote:det är på nätet du blir stor och marknadsför dig så glöm inte bort "fansen". fortlöpande uppdates drar till mer uppmärksamhet än reportagen.
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SXS38B3872MM
tycker herr Ljungstedt är sjukt bra på att få till läsvärda reportage
Men visst fan kliar det i mina vanliga projekttråsskrivar fingrar också Hmm, ska bolla lite med bilsportavdelningen och se om jag kan samköra det lite, Men man vill ju inte ta spänningen ifrån reportagen i tidningen heller, väldigt många av mina vanliga trådföljare som hört av sig om att bilsportgrejen är toppen! Del 2 är ju ute nu till prenumenanter och 3 är redan färdigskriven för tryck.
Kan ivarjefall meddela att det går mycket fint framåt.. Även om jag svär som ett perkele vad gäller japanska lösningar ibland.. satans jävla helvete vad jag hatar många japanlösningar.... Men brytstarka karosser har de fan koll på
Men visst fan kliar det i mina vanliga projekttråsskrivar fingrar också Hmm, ska bolla lite med bilsportavdelningen och se om jag kan samköra det lite, Men man vill ju inte ta spänningen ifrån reportagen i tidningen heller, väldigt många av mina vanliga trådföljare som hört av sig om att bilsportgrejen är toppen! Del 2 är ju ute nu till prenumenanter och 3 är redan färdigskriven för tryck.
Kan ivarjefall meddela att det går mycket fint framåt.. Även om jag svär som ett perkele vad gäller japanska lösningar ibland.. satans jävla helvete vad jag hatar många japanlösningar.... Men brytstarka karosser har de fan koll på
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SXS38B3872MM
Fan jag fick ju köpa den jävla tidningen nu.
Spännande och kul läsning kör hårt!
Spännande och kul läsning kör hårt!
Jag är inte en komplett idiot, det fattas vissa delar
07 köpte 520IA -85
11 det spårar ur
13 äntligen Bromsad 567hp och 612nm
14 MaxECU 601 whp och 2 topplocks-ras
15 M50B32 - Sista försöket.
Projekt: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49579" onclick="window.open(this.href);return false;
07 köpte 520IA -85
11 det spårar ur
13 äntligen Bromsad 567hp och 612nm
14 MaxECU 601 whp och 2 topplocks-ras
15 M50B32 - Sista försöket.
Projekt: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49579" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SXS38B3872MM
Kan du inte lägga ut bilder i efterhand här iaf? Dvs det som visats i tidningen kan du slänga ut här efterhand som tidningen har släppts?
För oss som inte köper tidningen
För oss som inte köper tidningen
Bmw e30 M5 Turbo
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SXS38B3872MM
+1 bra ide.Dajb wrote:Kan du inte lägga ut bilder i efterhand här iaf? Dvs det som visats i tidningen kan du slänga ut här efterhand som tidningen har släppts?
För oss som inte köper tidningen
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SXS38B3872MM
men för fan grabbar! bygger bil för flera hundra tusen och kan inte köpa en tidning för 60kr?ChrisX wrote:+1 bra ide.Dajb wrote:Kan du inte lägga ut bilder i efterhand här iaf? Dvs det som visats i tidningen kan du slänga ut här efterhand som tidningen har släppts?
För oss som inte köper tidningen
jag har iaf missat totalt att du ivars skulle va med i bilsport! så nu i skrivande stund så har jag beställt dom två senaste numren
070-28 14 653
bmw e30 S50 turbo -88
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=64454" onclick="window.open(this.href);return false;
bmw e30 S50 turbo -88
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=64454" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SXS38B3872MM
update in progress!
inte tänkt på det dajb sa förut
inte tänkt på det dajb sa förut
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT
vart ska vi börja
hmm, får nog gå på volley =)
började med att knåpa ner bakvagnen, inte mycket i den som attraherade mina ögon..
JAPANSNUSK!!!!!!!!!!!!!
Strippa en biimer tar 2 sekunder.. för dom krånglar inte till det..
Japanerna tillverkar fästen i stål för allt, och sätter det på olika ställen, man kan säga att dom gör ett fäste i stål som de punktar fast så man inte kan skruva bort det, för ett sopparelä.. Altså?!?! Man kan säga att det har varit lite att strippa
lite grejer har jag behållt ifrån griseknoa, min trivsamma nukebox med 2st tyska spritdrickare i Går på oktoberläge året om!
Köpte ett motorkit som var prisvärt.. Även om skiten sen vart årets sämsta drag..
polaren passade på att handla en cross i samma garage, som bara skulle behöva en ny vattenpump... Men som sedan såldes vidare för hälften av vad min polare köpte den för då han inte hade tid och kunskap att renovera en helt pajj motor..
min andra polare köpte en KZ2a som trots glasdamm i precis allt fungerade relativt bra även detta vid samma visit som jag köpte motorn, även om det krävdes ett nytt bromssystem och en hel del annat mek. Sjuk kul sak, 6 växlad svinsnabb liten kart!
Verkar som att mina följare gillar allt som har med beemer att göra.. Tur att jag håller med dom.. Hade aldrig i helvete köpt en 200sx jävul om jag vetat det jag gör nu.. Även om jag tror att den kommer sitta som en fläskläpp (på ett bra sätt) ute på banorna i sommar Hade en 200sx s13 som första bil och sladdkontrollen i dom är ju fantastiska, har jag faktiskt aldrig upplevt på samma sätt i mina tyska järn.. Inte för att dom har varit byggda för att sladda med iochförsig...
sådärja, tecken på otur vid omsvetsning av låda.. Pilotlager som klättrar ur.. Hittade lite brickor och grejer i kopplingen så vi får hoppas att den är rak och fin fortfarande.
lite mys i oljetråget
lite som nya lager..
sprickor i cylindern, vilkte förklarar "uppstarts oljan"..
Ville såklart lämna tillbaks motorn och starta på ny kula men det gick inte, pengarna var spenderade på annat redan..
Lämnade då ett alternativ 2 vilket var att ppf får byta block på den och säljaren bekostar detta. Vilket han tog.
Men i slutändan är vi oense och jag har inte fått alla grejer som var med i affären. Men det är en historia för sig.
nåväl, börjar klura och lura på hur allt ska få plats i den lilla 200an, inte helt lätt..
en bur hittade hem, 6punktare ifrån customcages via fastcar.. Färdignotchad, vilket stämde till viss del Man får alltid trixa lite då bilar lever och ändrar sig lite själva
Sjukt porrig adapter till olja in
sjukt inspirerande oljeretur =)
turbon jag tänkte byta mot mindre blir svår att byta bort, har gått lite skrot igenom den, säkert ingen fara att köra med vilket jag får göra, men surare att sälja.. Jag hade nog inte betalt mycket för att köpa den iallafall.. Men om någon har ett bra bud eller vill byta mot en mindre så säg till!!!!
lite fix rent allmänt med motorn, jag är väl lite extra petig med att få allt iordningi.. inte för inte jag låter ppf göra alla customiseringar, det ska fan se bra ut!
fiskade upp en ventilkåpa hos pimplarens polare i stockholm
flyttade bohag, och här har vi blivande tillhållet för driftsläden
"snickar bod" och ett aptrångt garage... hmm...
var iväg med möller motorsport (jobbar på möller i västerås)
och körde upp för racinglicens.. Kan va bra att ha =) + deltog i mittsverige cupen, eller vad det heter, långlopp!
Drämde till med snabbaste tiden för bilen 1.31 nånting vilket visst var helt ok, bilen var en golf GTI chippad av köhler, med bur, elektrisk styrservo och lite annat lull lull, bromsarna var lite farliga, det var apstora k-sport fram och orginal bak.. Så jag tror att man skulle behöva byta även bak på den för att det inte ska låsa så jädrans tidigt bak på den.. Åkte på ett par skräckfyllda kebabkast in i ett par kurvor Men fysjutton vad kul det är att åka "timeattack"!!!!!! Suger jag apa på drifting blir det fan att satsa på långlopp med ett gäng polare
har kommit iordning hemma och flyttat hem bilen, polaren tittade förbi med sin 9s räktrålare Fördelen med hus
tobbe hjälpte mig få ur rutorna så man kunde dra igång med burbygge
min ena storsponsor styling4u levererade lite sittastill pallar =) mitt i burbygget så man kan måtta lite på hur man ska sitta och vad som kan bli ivägen.
PPF med FP ENGINES bakom spakarna borrade och honade upp ett nytt block och monterade över allt.
Minimal tidsförlust tack vare att buren kunde göras under tiden.
starka fästen
är det nåt som japanarna är duktiga på så är det tusan att göra starka karosser, lyfter du en gammal e30 i ena hörnet så är det sällan nåt annat hjul hänger med upp i luften, det krävs det en bur i för att göra.. Men japanarna lyfter en annan tass samtidigt utan bur... Märkligt det där..
paltade iordning stolsfästen för att kunna göra klart buren.
migsprytaren har fått sämpa lite Tack som fan till jocke och fastcar för lån av svets och space!
bilden ljuger lite, kryssen är höga men inte aphöga.. Är fortfarande relativt smidigt att ta sig i och ur
muttrade iordning lite fästen
måttade in häffaklumpen...
helsvetsning, började bli rätt bra kompis med migsprytaren på slutet
knåpa ihop med låda.. Fyfan vad det fick slås sig svettig på torped och tunnel... Man får ju inte kapa och moja när det ska vara godkänt i pro-int klassen..
hmm
tur man hade lite folk runtikring när det skulle passas in
tråget var tvunget att modifieras... Blev 2 modifieringar då jag tänkte lite fel första gången..
lillgaraget målat och så.... hehe... hmm...
pelarborrens chuck hade sett sina bästa dagar, + lite annat utrustning på hemmafronten, så det fick mojjas en hel del med det.. Tack till robin för hjälp med det maskinmekaniska
sista burstagen knåpades ihop och löken sattes på plats innan den fördes hem till the dungeon i tillberga!
årets svetsar brickor!!!!!!!!!!!!!!
man svetsade som en GUUUUUUUUUUUUUD i dehär fina brickorna... Svetsarbrännan i panna och på falken vart utan guds nåde.....
DJÄVUL vad det sved, flagnade och jävlades... Nu vet jag absolut varför man ska ha en mask...
nya drömmen, MILF-ÅKE körde jag fast med första dan... Roterande stålborste på andra sidan hålet... FAIL........ Fick bråttas en hel del för att få ut skiten därifrån... Oerhört frustrerad var jag...
bilsports artikelserie är i fullgång och jag tror att avsnitt nummer 3 hamnar i prenumenanters prevlådor på fredag
sista gången jag drog ut bilen ur garaget... med trailer och vinch, satt jordklamman fast i bilen och slangpaketet var lindat runt lite hållbarare saker i garaget...
SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tog fram tjäran, samma fina färg jag alltid haft i kärrorna.. En lagom mattsvart och lättarbetad metallfärg
sådär... tog fram den magnifika härvan.
efter lite klurande och lurande fick jag ur en hel del ur den iallafall... Men jag vart bra sugen på att knåpa ihop en ny med lite fiffga lösningar... Jag gillar fan el... Sålänge man har tid för det
dom här ska få bli kompisar i skuffen.. Resten får hänga i nosen.
sexxiga lösningar på insuget... hmm...
började klura lite på torrsumperiet..
verkar ju rätt lätt
panel i
hmm, får nog gå på volley =)
började med att knåpa ner bakvagnen, inte mycket i den som attraherade mina ögon..
JAPANSNUSK!!!!!!!!!!!!!
Strippa en biimer tar 2 sekunder.. för dom krånglar inte till det..
Japanerna tillverkar fästen i stål för allt, och sätter det på olika ställen, man kan säga att dom gör ett fäste i stål som de punktar fast så man inte kan skruva bort det, för ett sopparelä.. Altså?!?! Man kan säga att det har varit lite att strippa
lite grejer har jag behållt ifrån griseknoa, min trivsamma nukebox med 2st tyska spritdrickare i Går på oktoberläge året om!
Köpte ett motorkit som var prisvärt.. Även om skiten sen vart årets sämsta drag..
polaren passade på att handla en cross i samma garage, som bara skulle behöva en ny vattenpump... Men som sedan såldes vidare för hälften av vad min polare köpte den för då han inte hade tid och kunskap att renovera en helt pajj motor..
min andra polare köpte en KZ2a som trots glasdamm i precis allt fungerade relativt bra även detta vid samma visit som jag köpte motorn, även om det krävdes ett nytt bromssystem och en hel del annat mek. Sjuk kul sak, 6 växlad svinsnabb liten kart!
Verkar som att mina följare gillar allt som har med beemer att göra.. Tur att jag håller med dom.. Hade aldrig i helvete köpt en 200sx jävul om jag vetat det jag gör nu.. Även om jag tror att den kommer sitta som en fläskläpp (på ett bra sätt) ute på banorna i sommar Hade en 200sx s13 som första bil och sladdkontrollen i dom är ju fantastiska, har jag faktiskt aldrig upplevt på samma sätt i mina tyska järn.. Inte för att dom har varit byggda för att sladda med iochförsig...
sådärja, tecken på otur vid omsvetsning av låda.. Pilotlager som klättrar ur.. Hittade lite brickor och grejer i kopplingen så vi får hoppas att den är rak och fin fortfarande.
lite mys i oljetråget
lite som nya lager..
sprickor i cylindern, vilkte förklarar "uppstarts oljan"..
Ville såklart lämna tillbaks motorn och starta på ny kula men det gick inte, pengarna var spenderade på annat redan..
Lämnade då ett alternativ 2 vilket var att ppf får byta block på den och säljaren bekostar detta. Vilket han tog.
Men i slutändan är vi oense och jag har inte fått alla grejer som var med i affären. Men det är en historia för sig.
nåväl, börjar klura och lura på hur allt ska få plats i den lilla 200an, inte helt lätt..
en bur hittade hem, 6punktare ifrån customcages via fastcar.. Färdignotchad, vilket stämde till viss del Man får alltid trixa lite då bilar lever och ändrar sig lite själva
Sjukt porrig adapter till olja in
sjukt inspirerande oljeretur =)
turbon jag tänkte byta mot mindre blir svår att byta bort, har gått lite skrot igenom den, säkert ingen fara att köra med vilket jag får göra, men surare att sälja.. Jag hade nog inte betalt mycket för att köpa den iallafall.. Men om någon har ett bra bud eller vill byta mot en mindre så säg till!!!!
lite fix rent allmänt med motorn, jag är väl lite extra petig med att få allt iordningi.. inte för inte jag låter ppf göra alla customiseringar, det ska fan se bra ut!
fiskade upp en ventilkåpa hos pimplarens polare i stockholm
flyttade bohag, och här har vi blivande tillhållet för driftsläden
"snickar bod" och ett aptrångt garage... hmm...
var iväg med möller motorsport (jobbar på möller i västerås)
och körde upp för racinglicens.. Kan va bra att ha =) + deltog i mittsverige cupen, eller vad det heter, långlopp!
Drämde till med snabbaste tiden för bilen 1.31 nånting vilket visst var helt ok, bilen var en golf GTI chippad av köhler, med bur, elektrisk styrservo och lite annat lull lull, bromsarna var lite farliga, det var apstora k-sport fram och orginal bak.. Så jag tror att man skulle behöva byta även bak på den för att det inte ska låsa så jädrans tidigt bak på den.. Åkte på ett par skräckfyllda kebabkast in i ett par kurvor Men fysjutton vad kul det är att åka "timeattack"!!!!!! Suger jag apa på drifting blir det fan att satsa på långlopp med ett gäng polare
har kommit iordning hemma och flyttat hem bilen, polaren tittade förbi med sin 9s räktrålare Fördelen med hus
tobbe hjälpte mig få ur rutorna så man kunde dra igång med burbygge
min ena storsponsor styling4u levererade lite sittastill pallar =) mitt i burbygget så man kan måtta lite på hur man ska sitta och vad som kan bli ivägen.
PPF med FP ENGINES bakom spakarna borrade och honade upp ett nytt block och monterade över allt.
Minimal tidsförlust tack vare att buren kunde göras under tiden.
starka fästen
är det nåt som japanarna är duktiga på så är det tusan att göra starka karosser, lyfter du en gammal e30 i ena hörnet så är det sällan nåt annat hjul hänger med upp i luften, det krävs det en bur i för att göra.. Men japanarna lyfter en annan tass samtidigt utan bur... Märkligt det där..
paltade iordning stolsfästen för att kunna göra klart buren.
migsprytaren har fått sämpa lite Tack som fan till jocke och fastcar för lån av svets och space!
bilden ljuger lite, kryssen är höga men inte aphöga.. Är fortfarande relativt smidigt att ta sig i och ur
muttrade iordning lite fästen
måttade in häffaklumpen...
helsvetsning, började bli rätt bra kompis med migsprytaren på slutet
knåpa ihop med låda.. Fyfan vad det fick slås sig svettig på torped och tunnel... Man får ju inte kapa och moja när det ska vara godkänt i pro-int klassen..
hmm
tur man hade lite folk runtikring när det skulle passas in
tråget var tvunget att modifieras... Blev 2 modifieringar då jag tänkte lite fel första gången..
lillgaraget målat och så.... hehe... hmm...
pelarborrens chuck hade sett sina bästa dagar, + lite annat utrustning på hemmafronten, så det fick mojjas en hel del med det.. Tack till robin för hjälp med det maskinmekaniska
sista burstagen knåpades ihop och löken sattes på plats innan den fördes hem till the dungeon i tillberga!
årets svetsar brickor!!!!!!!!!!!!!!
man svetsade som en GUUUUUUUUUUUUUD i dehär fina brickorna... Svetsarbrännan i panna och på falken vart utan guds nåde.....
DJÄVUL vad det sved, flagnade och jävlades... Nu vet jag absolut varför man ska ha en mask...
nya drömmen, MILF-ÅKE körde jag fast med första dan... Roterande stålborste på andra sidan hålet... FAIL........ Fick bråttas en hel del för att få ut skiten därifrån... Oerhört frustrerad var jag...
bilsports artikelserie är i fullgång och jag tror att avsnitt nummer 3 hamnar i prenumenanters prevlådor på fredag
sista gången jag drog ut bilen ur garaget... med trailer och vinch, satt jordklamman fast i bilen och slangpaketet var lindat runt lite hållbarare saker i garaget...
SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tog fram tjäran, samma fina färg jag alltid haft i kärrorna.. En lagom mattsvart och lättarbetad metallfärg
sådär... tog fram den magnifika härvan.
efter lite klurande och lurande fick jag ur en hel del ur den iallafall... Men jag vart bra sugen på att knåpa ihop en ny med lite fiffga lösningar... Jag gillar fan el... Sålänge man har tid för det
dom här ska få bli kompisar i skuffen.. Resten får hänga i nosen.
sexxiga lösningar på insuget... hmm...
började klura lite på torrsumperiet..
verkar ju rätt lätt
panel i
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
-
- Posts: 44
- Joined: 13 Apr 2011, 21:43
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT - MASSIVE UPDATE
Änntilgen fy fan va kul att läsa ser ut att blir riktigt bra också som vanligt.
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT - MASSIVE UPDATE
Fan det här var fan så mycket bättre än att läsa bilsport. Perfekt.
Vad ska det bli för effekt i den då?
Vad ska det bli för effekt i den då?
- M535fredrik
- Posts: 286
- Joined: 13 Aug 2012, 18:01
- Location: Vadstena
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT - MASSIVE UPDATE
Trevlig läsning!! jag avundas din alltid så grymma energi!
Projekt: M3GT S54 Turbo.
Re: Sv: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT - MASSIVE UPDATE
Riktigt kul läsning Bra jobbat, Ivars.
I live my life a quarter mile at a time
- jackdaniels
- Posts: 284
- Joined: 09 Nov 2011, 22:53
- Location: västerås
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT - MASSIVE UPDATE
Såååja! Äntligen en fet update! Blir ett bra jävla stekigt bygge, bra val att köra en byggtråd som släpar lite efter reportagen, vissa (bl.a. Jag) läser mkt hellre byggtrådar än byggreportage i tidningar. Tycker byggtrådar ger mer inlevelse och känsla för vad som händer på något vis. Reportage blir oftast så "renskrivna och uppstädade" så man tappar lätt intresset för dom. Betydligt mer intressant att läsa ägarens "egna" ord. Men riktigt kul med exponeringen du får i bilsport
Kötta på med bygget, ska bli kul att se denna på tvären när den är klar Lär bli giftig
Kötta på med bygget, ska bli kul att se denna på tvären när den är klar Lär bli giftig
Team ARG
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
E36 Turbo trackday 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad.
Projekttråden!
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
E36 Turbo trackday 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad.
Projekttråden!
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT - MASSIVE UPDATE
grymmt fortsätt med att göra sammandrag här synd att motor packetet va så uselt skick med massa epa lösningar
Last edited by lelleal on 17 Dec 2013, 00:49, edited 1 time in total.
Alexander Lennartsson
urq 20 vv
urq 20 vv
- Nisse Järnet
- Posts: 6624
- Joined: 26 Nov 2005, 11:58
- Location: Stockholm norrort
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT - MASSIVE UPDATE
Härligt Inte läst nåt i tidningen så detta var kul!
Håller dock inte med om att E30 är mjuk utan bur
Håller dock inte med om att E30 är mjuk utan bur
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Re: r.ivars - SMOKEMACHINES 200SX DRIFT - MASSIVE UPDATE
Kul og høre noe fra deg igjen. Bra jobbat! Blir kul og se denne til våren