R.I.P Paul Walker
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: R.I.P Paul Walker
Synd som sagt. aldrig kul när någon går bort.
På tal om facebook så var det en på min som skrev en kul kommentar.
"Jahapp, nu var det slutväxlat"
Kunde inte hålla mig för skratt då
På tal om facebook så var det en på min som skrev en kul kommentar.
"Jahapp, nu var det slutväxlat"
Kunde inte hålla mig för skratt då
135i -08
320Xd -09
Per Forsgren
070-7214976
320Xd -09
Per Forsgren
070-7214976
Har ingen relation till dessa barn. Med Paul Walker har jag växst upp och genom dessa filmer föddes mitt bil intresse. Du kan inte gemföra deras dödperf wrote:
1111
Pawn shop chronicles gjorde han braJohanswe wrote:Har ingen relation till dessa barn. Med Paul Walker har jag växst upp och genom dessa filmer föddes mitt bil intresse. Du kan inte gemföra deras dödperf wrote:
Micke J och barn
T0ny 3skel1nen
E30 323i -85
M20 6vxl turbo 715hp
E30 323i -85
M20 6vxl turbo 715hp
minst sagt omoget svar om man får säga det så. vadå inte "jämföra" deras död? om du menar att paul walker lämnade ett mer värdigt liv som multimiljonär o världsskådis än dessa sk. svältande barn/människor så instämmer jag tyvärr. det andra håller inte.. (om det inte råder om ett syftningsfel)Johanswe wrote:Har ingen relation till dessa barn. Med Paul Walker har jag växst upp och genom dessa filmer föddes mitt bil intresse. Du kan inte gemföra deras dödperf wrote:
Varför bryr du dig om din mamma dör när det dör tusentals barn i olika länder varenda dag? Din mamma är ju bara en droppe i havet
Just ja, jag var ironisk och med det menade jag alltså att dom barnen har man aldrig sett ens så det är väldigt lätt att en känd skådespelare som man sett i en massa filmer väcker mer intresse
Just ja, jag var ironisk och med det menade jag alltså att dom barnen har man aldrig sett ens så det är väldigt lätt att en känd skådespelare som man sett i en massa filmer väcker mer intresse
V8
Omoget? Svaret var ju så moget som det kan vara.tias wrote:minst sagt omoget svar om man får säga det så. vadå inte "jämföra" deras död? om du menar att paul walker lämnade ett mer värdigt liv som multimiljonär o världsskådis än dessa sk. svältande barn/människor så instämmer jag tyvärr. det andra håller inte.. (om det inte råder om ett syftningsfel)Johanswe wrote:Har ingen relation till dessa barn. Med Paul Walker har jag växst upp och genom dessa filmer föddes mitt bil intresse. Du kan inte gemföra deras dödperf wrote:http://i152.photobucket.com/albums/s168/perfor/1454962_10152634620093912_2133991882_n.jpg
Det som stinker av omogenhet däremot, är att man använder kändisars död för att propagera mot USA och att dom styr all media (mer nämnd som judemedia av foliehattarna).
Värt att tänka på innan man gör ett bildmontage för att sprida skit.
Är artisten på bilden bara berömd för sina musik, eller har han gjort extremt mycket för just svältande barn?
Är artisten på bilden bara berömd för sina filmer, eller var han på väg till en välgörenhet för att samla in pengar med anledning för det som hänt på Fillippinerna?
Är det USA/media som tvingar islamister att begå terrorbrott?
Är det USAs policy som tvingar dom att knulla till sig fler barn än vad dom kan hantera?
Har man själv brytt sig mer om dessa barn än om artisterna? (gör en kontroll av hur god man är själv genom att kolla i era musik och filmsamlingar, och jämför sedan med hur mycket ni skänkt till dessa barn.)
jag ville egentligen inte dra igång en diskussion så tackar därför nej till inbjudan genom att säga att alla får stå för sin tro och sina värderingar. men jag ber dig ändå, att har du stark tro på något här i världen så bör du ha mycket som backar upp för det, gäller även information som sprids genom media osv man måste se genom lögnerna och se det utifrån ett oberoende perspektiv.
Själv skulle jag gråta floder om Christy Mack gick bort :/
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Nissan 200 460hk
R.I.P Paul Walker
Visst e de hon som gillar å få den hårt va? Precis som syrrancerveza wrote:Själv skulle jag gråta floder om Christy Mack gick bort :/
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Cristy Mack, Abella Anderson, Amy Reid, Franceska Jaimes
Det är filmskådisar man sörjt.
Tröstrunka med 56k uppkoppling om någon av dom försvinner
Michael Grönberg
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé
Hahahaha dagens )mg wrote:Cristy Mack, Abella Anderson, Amy Reid, Franceska Jaimes
Jag kommer gråta blod när denice richards dör
M535 E28 Achatgrün -85 M106
Där är du ju! Trodde min broder hade gått förloradMagnaten wrote:Visst e de hon som gillar å få den hårt va? Precis som syrrancerveza wrote:Själv skulle jag gråta floder om Christy Mack gick bort :/
Inventor of ANAL GAPING.
Nissan 200 460hk
Nissan 200 460hk
R.I.P Paul Walker
Var inte orolig, jag ligger å lurar i vassencerveza wrote:Där är du ju! Trodde min broder hade gått förloradMagnaten wrote:Visst e de hon som gillar å få den hårt va? Precis som syrrancerveza wrote:Själv skulle jag gråta floder om Christy Mack gick bort :/
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Håller med riktigt tråkigt och trist att det inte kommer fler filmer med honnom.
Han var kanon i Running Scared och senaste Vehicle 19 också.
RIP Paul walker och RIP "The fast and the furious"
Till Perf vill jag bara fråga, Kan man inte tycka det var tråkigt med både barnen OCH PW?
Lustigt att det måste vara en motsats.
Ungefär som den här logiken http://www.youtube.com/watch?v=Sx58z5V6FsY#t=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Han var kanon i Running Scared och senaste Vehicle 19 också.
RIP Paul walker och RIP "The fast and the furious"
Till Perf vill jag bara fråga, Kan man inte tycka det var tråkigt med både barnen OCH PW?
Lustigt att det måste vara en motsats.
Ungefär som den här logiken http://www.youtube.com/watch?v=Sx58z5V6FsY#t=45" onclick="window.open(this.href);return false;
HellMek wrote:I FF utmärker han inte sig direkt. Finns dock 2 andra filmer med honom som är riktigt bra. Joy Ride och Eight Below. Den senare skulle få även dig att böla.cerveza wrote:Njaa, sådär. Dock synd att han dog.BusE wrote:Var en bra skådis,
Ser jag en enda facebook uppdatering till om detta så måste jag tyvärr utrota mänskligheten!
För övrigt trist att han dog så pass ung lika "ung" som jag.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/article27063.ab" onclick="window.open(this.href);return false;
Något verkar jävligt skummt
1111
- pimpmyfarad2
ja det var lite skumma ord..Johanswe wrote:http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/article27063.ab