På tal om facebook så var det en på min som skrev en kul kommentar.
"Jahapp, nu var det slutväxlat"
Kunde inte hålla mig för skratt då

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Har ingen relation till dessa barn. Med Paul Walker har jag växst upp och genom dessa filmer föddes mitt bil intresse. Du kan inte gemföra deras dödperf wrote:
Pawn shop chronicles gjorde han braJohanswe wrote:Har ingen relation till dessa barn. Med Paul Walker har jag växst upp och genom dessa filmer föddes mitt bil intresse. Du kan inte gemföra deras dödperf wrote:
minst sagt omoget svar om man får säga det så. vadå inte "jämföra" deras död? om du menar att paul walker lämnade ett mer värdigt liv som multimiljonär o världsskådis än dessa sk. svältande barn/människor så instämmer jag tyvärr. det andra håller inte.. (om det inte råder om ett syftningsfel)Johanswe wrote:Har ingen relation till dessa barn. Med Paul Walker har jag växst upp och genom dessa filmer föddes mitt bil intresse. Du kan inte gemföra deras dödperf wrote:
Omoget? Svaret var ju så moget som det kan vara.tias wrote:minst sagt omoget svar om man får säga det så. vadå inte "jämföra" deras död? om du menar att paul walker lämnade ett mer värdigt liv som multimiljonär o världsskådis än dessa sk. svältande barn/människor så instämmer jag tyvärr. det andra håller inte.. (om det inte råder om ett syftningsfel)Johanswe wrote:Har ingen relation till dessa barn. Med Paul Walker har jag växst upp och genom dessa filmer föddes mitt bil intresse. Du kan inte gemföra deras dödperf wrote:http://i152.photobucket.com/albums/s168/perfor/1454962_10152634620093912_2133991882_n.jpg
Visst e de hon som gillar å få den hårt va? Precis som syrrancerveza wrote:Själv skulle jag gråta floder om Christy Mack gick bort :/
Hahahaha dagensmg wrote:Cristy Mack, Abella Anderson, Amy Reid, Franceska Jaimes
Det är filmskådisar man sörjt.
Tröstrunka med 56k uppkoppling om någon av dom försvinner
Där är du ju! Trodde min broder hade gått förloradMagnaten wrote:Visst e de hon som gillar å få den hårt va? Precis som syrrancerveza wrote:Själv skulle jag gråta floder om Christy Mack gick bort :/
Var inte orolig, jag ligger å lurar i vassencerveza wrote:Där är du ju! Trodde min broder hade gått förloradMagnaten wrote:Visst e de hon som gillar å få den hårt va? Precis som syrrancerveza wrote:Själv skulle jag gråta floder om Christy Mack gick bort :/
HellMek wrote:I FF utmärker han inte sig direkt. Finns dock 2 andra filmer med honom som är riktigt bra. Joy Ride och Eight Below. Den senare skulle få även dig att böla.cerveza wrote:Njaa, sådär. Dock synd att han dog.BusE wrote:Var en bra skådis,
Ser jag en enda facebook uppdatering till om detta så måste jag tyvärr utrota mänskligheten!
För övrigt trist att han dog så pass ung lika "ung" som jag.
ja det var lite skumma ord..Johanswe wrote:http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/article27063.ab
Något verkar jävligt skummt