Koppla ur vanos?

Här diskuterar vi motorer och kringutrustning.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Ximon

Post by Ximon »

jeppan wrote:Till XTIZ..

du kan inte ta en diskussion utan att behöva skriva ett PM och undra vart jag bor eller ???
Sluta leka besservisser här nu. Lägg in stad i din profil. Det hör till vanligt hyfs.

Angående denna attityd som du tror fungerar. Lägg ner denna.
Du kommer inte vinna någonting med att försöka vara kung.
Detta är ett forum där vi respekterar varandras åsikter, och försöker uttrycka oss i välformulerade ordalag.
Att hamna i konflikt nästan direkt du registrerade dig här är inte något som gör att de övriga medlemmarna tycker du är häftig, eller vad du nu vill uppnå.

mvh
jeppan

Post by jeppan »

Leker ej besserwisser..

jag vill väl givetvis inte komma i konflikt men så är de bara ibland.nästan direkt jag registrerade mig ? varit medlem här lika länge som du. men sitter inte på dator så ofta bara... Tycker inte de tillhör hyfs utan fritt val :!:

Sak samma ska inte förstöra hans tråd med detta skit snack som inte leder någonstans ändå....
Jesper Gustavsson
0733/52 26 88
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

Nog med fjantande här.

Tar bort tråden om ni inte lägger ner.
Stjärten

Post by Stjärten »

okey då kör vi igen!!

Jag förstår inte riktigt varför man ska koppla bort Vanosen? borde det inte vara mer effekt höjjande att ha den kvar?

Jag ska "snart" till å kompsänka å mont smt6 så jag vill gärna veta hur jag ska göra med vanosen/hur man tar bort den!!
525tic
zelda

Post by zelda »

är vanosen kopplad till styrboxen som sitter på höger sida i motorrummet?
Om den är det, vilket stift:nr sitter den på?
Post Reply