Tänkte att jag skulle visa en liten film från första provkörningen i garaget.
Nästa steg är mappning hos PPF.
http://www.youtube.com/watch?v=jm2DK9613mU" onclick="window.open(this.href);return false;
Min Audi 90 första provkörning
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Ronnie AVR
Re: Min Audi 90 första provkörning
Har du fått tid för bromsning?
Svettsa du mellandiffen själv eller?
Svettsa du mellandiffen själv eller?
Jag ville ha en sen tid så jag fick den 7 april som jag ville av ärtan
Polaren svetsade den men han brände bara ihop skiten, sen var den varm i typ 2 timmar efter
Polaren svetsade den men han brände bara ihop skiten, sen var den varm i typ 2 timmar efter
- Ronnie AVR
Hahaha då borde de sittaSnofi wrote:Jag ville ha en sen tid så jag fick den 7 april som jag ville av ärtan
Var de meckit och plocka ur diffen ur lådan eller gick de enkelt? Han kan få svettsa min också
Ronnie AVR wrote:Hahaha då borde de sittaSnofi wrote:Jag ville ha en sen tid så jag fick den 7 april som jag ville av ärtan
Var de meckit och plocka ur diffen ur lådan eller gick de enkelt? Han kan få svettsa min också
Jag plockade ur diffen när den satt i lådan
Det är bara att ta bort kardan mot lådan och skruva bort bakre luckan på lådan och sen dra ut diffen.
Får han bara lite pengar för gas och jobb fixar han det
Åh herre vilket jävla ljud!
Rörmåkarn från mumindalen #pellepruttfabriken