Info om hur det ser ut med försäljning av BMW delar här

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Jonas_Linder

Info om hur det ser ut med försäljning av BMW delar här

Post by Jonas_Linder »

Har inte varit särskilt aktiv här på forumet sedan ett par månader tillbaka... Detta beror på att jag har varit tvungen att lägga tid på verkstads delen av företaget, men nu när jag anställt 2 killar på verkstaden så kommer jag få mer tid till att förmedla bmw delar.

Vi har inte legat på latsidan med demonteringen så det finns väldigt mycket bra delar som söker nya ägare och dessutom har vi fått en ny hemsida där vi senare kommer kunna lägga upp alla våra begagnade delar i webshopen så då kommer det funka ungefär som på bildelbasen.

Adressen till hemsidan är: http://www.jlgaraget.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Kommer att åka ner till Stockholm i slutet på denna månad (november) och kommer därmed kunna ta med mig stora tunga saker fraktfritt så som bakvagnar och motorer men även andra saker som folk är intresserade av.

Är det något ni söker redan nu så skicka PM så ska jag försöka svara inom senast 24 timmar.

Tack!
erikjakan

Re: Info om hur det ser ut med försäljning av BMW delar här

Post by erikjakan »

Skitbra, 525ix delar och m5 delar behövs ;)
M50B28 Vanos, 1.7bar, 572whp/680nm

11.10, 194km/h, 1.6 60fot - 420whp/470nm

10.71, 210km/h, 1.49 60fot - 572whp/680nm
Post Reply