Längtar av att se mer om den här bilen, mer utvändiga bilder på den liggandes kanske?
Fuskhästar vet jag inte om jag vill kalla det... Tycket det verkar vara ganska smidigt att öka effekten med med ett knapptryck bara. Sen att det inte är så hälsosamt för motorn är ju en annan sak.
Har dom här bilderna som karel här på forumet tagit.
Zwofurti wrote:Ja sanslöst snygg! Vad är det för bakkjol? det där är ingen bmw lack va?
Skojade bara om fuskhästarna =) grymt bra när man väl behöver det, dock är det väl ganska dyrt att fylla på tuben?
Det är inte speciellt dyrt att fylla en tub, kommer bara att köra gas vid "speciella" tillfällen då det inte är så hälsosamt för motorn.
Har ingen aning om vad det är för bakkjol, satt på när jag köpte bilen.
Färgen är bmw org, bilen är aldrig omlackad!! Är inte säker men tror att färgen bara finns på m3 o 318is.
Nu har nya kopplingen och urtrampningslagret kommit hem.
Lite bättre 60-fot ska man väl kunna prestera med däcken till höger,
med däcken till vänster vart det ju imponerande 2,2sek
Har inte hänt så mycket på ett tag nu men i jul så ska den lackas
invändigt och i motorutrymmet så ska buren monteras.
Är inte i behov av den med tanke på att det inte finns en bil att sätta den på, men om du har ångrat dig får du ju gärna säga så, för då vet jag om jag ska leta en ny.
peppe wrote:Går det bra med Booooostern till soppa pumpen?
Är inte i behov av den med tanke på att det inte finns en bil att sätta den på, men om du har ångrat dig får du ju gärna säga så, för då vet jag om jag ska leta en ny.
Mvh
Sorry att det har tagit tid, har haft dåligt med tid kombinerat med att jag varit lat. Tar ur den och skickar den på tisdag om du fortfarande vill ha den.