M3Crille wrote:Blev nytt EU-direktiv i november i fjol för att konsumenten ska få "svart på vitt" när dom letar mest bränslesnåla däck, våtgrepp, buller osv..
Hur trovärdig är lappen då? Är det däcktillverkaren själv som fixar den?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
M3Crille wrote:Blev nytt EU-direktiv i november i fjol för att konsumenten ska få "svart på vitt" när dom letar mest bränslesnåla däck, våtgrepp, buller osv..
Standard.Fabian wrote:Du skrev att du fick ställa om kammarna. Kör du standarinställningar eller har du vridit isär dem nått?
Nej!mg wrote:kör sedan 6cyl
Jag har redan en M52 samt insugsk8koffe wrote:Jag har en komplett m52b28 med m50 grenrör, insug och m50 fuelrail ifall du är intresseradäven ett m50 block och m50 icke vanos topp
släng i motorn som den är och kör på 230 sughästar eller bygg m50b28 hehe. PMa om du är intresserad
Tror bland annat motornord har arp osv.sk8koffe wrote:Låter förövrigt klokt med m42 bygge. Har själv bestämt mig för samma. Ska slänga i nya lager, packningar, arp bultar och m50b25 kolvar och stakar (eftersom du tipsa mig om det). Vet dock inte var jag ska köpa det för ppf verkar inte ha det jag söker. Importera från staterna?
Dom skickar inte till SverigeHellMek wrote:Tror bland annat motornord har arp osv.sk8koffe wrote:Låter förövrigt klokt med m42 bygge. Har själv bestämt mig för samma. Ska slänga i nya lager, packningar, arp bultar och m50b25 kolvar och stakar (eftersom du tipsa mig om det). Vet dock inte var jag ska köpa det för ppf verkar inte ha det jag söker. Importera från staterna?
Knappt lönt med M50-stakar, smidda kostar ju knappt en veckopeng
http://www.ebay.com/itm/GSP-4pc-Forged- ... 44&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;