Volvo PV -61 Med m20b25 turbo motor..(Nya bilder 1/8)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
dte går lite segt nu tyvär för jag måste lyfta ut motorn ur min brukis sabb nu okså så det e mycket nu..
men jag har gjort klart "tip girlen idag i vart fall Har ingen kamera så kan inte fixa bilder just nu men det kommer så fort jag fixat en
och då kommer det även lite bilder på motorn som jag har hämtat också så håll er till tåls:D
men jag har gjort klart "tip girlen idag i vart fall Har ingen kamera så kan inte fixa bilder just nu men det kommer så fort jag fixat en
och då kommer det även lite bilder på motorn som jag har hämtat också så håll er till tåls:D
lite bilder på brukis bilen om nån e intreserad
http://www.garaget.org/?car=24751
http://www.garaget.org/?car=24751
Porris:Tack tack ja saab e inga dumma bilaar synd att dom driver i fel ända bara:( Men man åker fruktansvärt skönt i dom..
så som bruks bil så fungerar den utmärkt...Sen att farsan jobbar på saab s jag får personal rabbart gör det ju inte sämre
för övrigt har det går det segt med pv för tilfället:( med jul och annat att som ska göras..
men jag har i vart fall vart och köpt mig en ny motor lift på harald nyborg så nu kan jag börja passa in motorn när jg får tid:D
Innan hade jag en gammal gung ställning men det börgar ge upp nu...konstigt
bild
så som bruks bil så fungerar den utmärkt...Sen att farsan jobbar på saab s jag får personal rabbart gör det ju inte sämre
för övrigt har det går det segt med pv för tilfället:( med jul och annat att som ska göras..
men jag har i vart fall vart och köpt mig en ny motor lift på harald nyborg så nu kan jag börja passa in motorn när jg får tid:D
Innan hade jag en gammal gung ställning men det börgar ge upp nu...konstigt
bild
nej jag vet men det är mycket annat nu.. måste få ordning på bruk bilen!!!Måste ju cykla till jobbet nu och det e ganska jobbigt..Plus att jag blir retad Men arbets kamrate har ju blivit av med lappen så vi e ju två som cyklar
Men jag ska försöka få gjort nåt så fort jag har tid så håll er till tåls..
Men jag ska försöka få gjort nåt så fort jag har tid så håll er till tåls..
Nu har jag fått tummen ur och börjat lägga motorn på plats
Det e trånht så jag får nog kapa upp mer i torpeden..men det gör inget då kan jag ersäta med ny stabilare plåt
Ska börja med motor fästerna till helgen tänkte jag..
Här e lite bilder för det anntar jag att ni vill ha
motorn prov monterad
Motorn inuti
Lite dålig kvalite men ni vet hur dte e med mobil kamera
Det e trånht så jag får nog kapa upp mer i torpeden..men det gör inget då kan jag ersäta med ny stabilare plåt
Ska börja med motor fästerna till helgen tänkte jag..
Här e lite bilder för det anntar jag att ni vill ha
motorn prov monterad
Motorn inuti
Lite dålig kvalite men ni vet hur dte e med mobil kamera