Den urgängade bulten tryckte mot den innersta lamellen så därför kopplade den inte ut, nu är allt draget med loctite och 110Nm så nu bör det ska hålla tycker jag

Såhär ser drivlinan ut nu iaf, rätt stöddiga grejer

Specialkardan made by Ajdén, mer än dubbelt så tjockt gods än orginal

Här är även lite bilder på lådbygget, balk och spakställ

For ut och svinade lite på kvällen, allt lirade kanon så det kommer lite film senare
Sen när vi var ute tidigare idag så dumpade jag lite koppling för att lägga lite lakrits, ritade på fint när det plötsligt sa *PANG* och det var lite plast och annats som sprutade åt alla håll och kanter
Finn ett fel:

Hubben klarade sig så vi gängade om den då m5 har fingäng till triggerskivan av nån anledning

Ny elfläkt fick vi slänga dit också då den andra fick sig en rejäl kyss av triggerskivan när den rymde, men allt annat klarade sig som tur var, men det blev några fina märken på några ställen

När vi sedan for ut igen så var det med full bil och jag tror den extra vikten blev lite för mycket, för när jag kickade koppling en sväng så sa det *PANG* igen

Så jag fortsätter med kvalitetskontrollen i drivlinan och nu är det nya grejer i drivlinan som fått underkänt!