BMW E30 KOMPRESSOR edition 2//(NYA FÄLGAR!!)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bmw_fredde
- bmw_fredde
hartge wrote:det går o ta bort det oranga glaset !! har sånna som bruzze ska sälja o ja har tagit bort det oranga inget problem!! finns bara sånna med orangt glas i från fabrik !!!!!!!!!!!!!Alfred wrote:kan man pilla loss det orangea på insidan sen? så som man kan göra på mhv's framblinkers?
kan inte du berätta hur man får ut hela orangea glaset genom det lilla hålet på baksidan om man ska ta bort det??
så du säger att dom ja har me vitt inte gå att köpa?? ok vi säger så
alfred-dom ja har i början av tråden på bilen är till salu!
hartge- du kan forts via pm
lite mer har hänt men inte mycket. va i allafall iväg me tjejen i deras tvätthall å tvättade lite motor delar, började me å skrubba men det gned ju bara runt skiten så vi tog fram hötrycken å blåste bort allt å dom blev som nya, fast man blev lite blöt på kuppen när man skulle hålla i sakerna samtidigt=)
fick även nya smidda diesel veven idag. ser ni den stora skillnaden mot orginal veven haha inte ja heller. får kolla att det är rätt sen när ja ska ballansera allt, annars så vet ja en som INTE blir glad!
men det ja ser verkar vara i hyfsat skick.
En liten bild på godingen också! notera min gamla bmw till vänster å min nuvarande bakom=) snacka foto skills haha
har lämnat iväg min trigger skiva också för omfräsning så ja får 36-1.
så om att par veckor så kan ja börja plocka ihop motorn å slänga i den, det sk a bli så kul!
fick även nya smidda diesel veven idag. ser ni den stora skillnaden mot orginal veven haha inte ja heller. får kolla att det är rätt sen när ja ska ballansera allt, annars så vet ja en som INTE blir glad!
men det ja ser verkar vara i hyfsat skick.
En liten bild på godingen också! notera min gamla bmw till vänster å min nuvarande bakom=) snacka foto skills haha
har lämnat iväg min trigger skiva också för omfräsning så ja får 36-1.
så om att par veckor så kan ja börja plocka ihop motorn å slänga i den, det sk a bli så kul!