Jag pratade lite med hardmotorsport i usa innan så cae bjöd på frakten.
Men frakten skulle ha gått på under 300:- och jag hade grejerna hemma på en vecka.
Ryding - e30 m20 550whp 740nm
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Ryding - e30 m20 550whp 740nm
Har inte vart direkt flitig med att uppdatera, men har hunnit med lite stök i garaget.
Bilen har varit i västerås på stripning.
Grunden lagd.
Dekoren:
Bilen har varit i västerås på stripning.
Grunden lagd.
Dekoren:
Såg bilen utanför Däckpiraten i Västerås för några dagar sen !
Där du parkerade bilen snett nedanför har jag garage !
Tyckte den såg fin ut
Där du parkerade bilen snett nedanför har jag garage !
Tyckte den såg fin ut
Ja dom gjorde en förjävla fin fyrhjulsinställning, han såg lite konstig ut när han såg bakvagnen
Jag lämnade in bilen där bakom på stripning, tyvärr så vart det rätt så mycket fusk, så jag måste tillbaka dit igen och få det gula omgjort
Jag lämnade in bilen där bakom på stripning, tyvärr så vart det rätt så mycket fusk, så jag måste tillbaka dit igen och få det gula omgjort
Hör av dig så får du kika in i vårat garage och snacka lite skit dåRyding wrote:Ja dom gjorde en förjävla fin fyrhjulsinställning, han såg lite konstig ut när han såg bakvagnen
TreLingon wrote:Hör av dig så får du kika in i vårat garage och snacka lite skit dåRyding wrote:Ja dom gjorde en förjävla fin fyrhjulsinställning, han såg lite konstig ut när han såg bakvagnen
Absolut!
Grymt bygge! Såg den live nere på bos träffen och såg mycket bra ut! Min röda som stod med m50 & tyskflagg... och mig du köpt diffästena av hade dock gärna sett att den bara blev mattsvart. Cleeeant
m20 mmmm...
Big like!
m20 mmmm...
Big like!
Fredrik
070 4567 121
070 4567 121
Kul att du gillar den, diffästena är grymma.
Tanken är att det gula går att slita av när jag tröttnar
Tanken är att det gula går att slita av när jag tröttnar