Strongflex bussningar?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Hampusjacobsson
Re: Strongflex bussningar?
hur känns det när infästningarna har slitits loss ? körde och drifta med min i somras och så sa de bara PANG, kolla lite snabbt under bilen och såg inget mer än lite sletna bussningar, nästa gång jag körde så vibrerar bilen från bakvagnen rätt bra vid kraftiga gaspådrag, small en drivaxel rätt så direkt sen och nu skakar det från bakvagnen vid kraftigt gaspådrag, vet iofs att dämparna bak är slut ( väntar på coils ) så kan ju hoppas på de är nått med dom men de tvivlar jag på :/
hmmm, märkte inget speciellt, inga vibrationer eller dyligt, dock så small det som fan i bakvagnen direkt när man tröck plattan i mattan eller direkt när man släppte av till motorbroms. Så länge man körde på jämn gas eller accelererade väldigt lugnt så lät det ingenting samt hur stadig som helst.
Det var höger fram infästning och vänster bak infästning, antar att det har ett samband att det just är dom två som slitits loss
Det var höger fram infästning och vänster bak infästning, antar att det har ett samband att det just är dom två som slitits loss
- Hampusjacobsson
får kanske kolla lite nogrannare på min bil då syns väll rätt så tydligt om det har lossnat ?
ja det syntes direkt när man kollade lite nogrannare runtom, fattas lixom plåt där Iaf på min kärra
Har nyligen monterat strongflex bussningar och är mycket besviken över passformen.
Ända som passade utan modifikation var silentblocken. Riktigt jävla piss att grejerna inte ens är i närheten att passa. Rekommenderar hellre att köpa delrin från millway som har korrekt passform!
Gäller bussningar till e30
Ända som passade utan modifikation var silentblocken. Riktigt jävla piss att grejerna inte ens är i närheten att passa. Rekommenderar hellre att köpa delrin från millway som har korrekt passform!
Andreas Bäcker
073 831 54 74
Dalarna
Orsa
073 831 54 74
Dalarna
Orsa
spetsen wrote:Har nyligen monterat strongflex bussningar och är mycket besviken över passformen.
Va dålig passform för mig med till bärarm bal e36... Fick slipa av de lite för att kunna pressas i.
Strongflex bussningar?
Jag tycker bussningarna sög att montera!!! Fick också slipa o modda för att få i skiten. Känns verkligen som man fick vad man betalde för. Hade jag lagt till ett par hundringar hade jag fått rediga bussningar från specialsvarv som jag vet håller hög kvalité.
......................................................
Team Havajji Racing
Projekt e30 m62b44turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255588" onclick="window.open(this.href);return false;
Busbil 2013: BMW e30 m62b44 turbo svinarhink
Busbil 2011: BMW e36 325turbo 1,7 bar 600whp+
Team Havajji Racing
Projekt e30 m62b44turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255588" onclick="window.open(this.href);return false;
Busbil 2013: BMW e30 m62b44 turbo svinarhink
Busbil 2011: BMW e36 325turbo 1,7 bar 600whp+
jag hade då inga problem med passform när jag monterade dem.. passade kalas och gjorde sin funktion..
Robin Bystedt
+358449991224
+358449991224