Lägg upp info om ditt projekt.
Moderators: purepfcom , Storås , Bmwandreas , Nisse Järnet , pelko , Bäckis , Pimplaren
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 21 Jun 2013, 20:25
Tur i benken
699 whp 1,7
E34 RRT
Posts: 748 Joined: 03 Apr 2007, 13:55
Location: finland (borgå)
Post
by E34 RRT » 22 Jun 2013, 12:20
fint byggt!!
är det 2,8?
smiley
Posts: 252 Joined: 26 Aug 2012, 00:20
Post
by smiley » 22 Jun 2013, 16:39
Fint bygge! Vilken breddning är det du har på bilen?
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 23 Jun 2013, 14:47
E34 RRT wrote: fint byggt!!
är det 2,8?
Nei er stroka 2,5 liter, byttet til 330 veiv og boret 86,4, stroker kitet kommer frå Koed. 3150
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 23 Jun 2013, 14:48
smiley wrote: Fint bygge! Vilken breddning är det du har på bilen?
Takker
Får slikt frå ACM-AB..
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 23 Jun 2013, 18:15
Vekter inn bilen, bedre enn første gang men må justere litt til før hjulkontroll over helga!!
Vekter før justering.
Etter første justering..
E34 RRT
Posts: 748 Joined: 03 Apr 2007, 13:55
Location: finland (borgå)
Post
by E34 RRT » 23 Jun 2013, 18:41
1300 ... har du alla luckor i glasfiber? plast rutor osv?
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 23 Jun 2013, 20:51
E34 RRT wrote: 1300 ... har du alla luckor i glasfiber? plast rutor osv?
Stemmer, og vekt med fører. Bilen kunne nok vert lettere men har det tunge drivverket til M3 3,2 literen.
E34 RRT
Posts: 748 Joined: 03 Apr 2007, 13:55
Location: finland (borgå)
Post
by E34 RRT » 24 Jun 2013, 17:46
Nupen wrote: E34 RRT wrote: 1300 ... har du alla luckor i glasfiber? plast rutor osv?
Stemmer, og vekt med fører. Bilen kunne nok vert lettere men har det tunge drivverket til M3 3,2 literen.
det som jag blev och fundera på var att en bekant påstod att hans rallybil en 325 coupe e36 väger ca 1100kg då finns där inga plast delar eller nånting annat lättat!?
han måste ju ha sagt fel!
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 27 Jun 2013, 19:11
Den vekta kan stemme den! Er takluke, stål dører etc på denne og med 3.0 liter drivverket 188mm nermer du deg fort 100kg
smiley
Posts: 252 Joined: 26 Aug 2012, 00:20
Post
by smiley » 03 Aug 2013, 01:25
Har du fler bilder / filmer på din bil!
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 29 Aug 2013, 19:54
smiley wrote: Har du fler bilder / filmer på din bil!
Hei. har ikke film. Men har ein del bilder
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 29 Aug 2013, 19:59
Lenge sia det har vert update her nå..
Fekk havari på motor sist kjøring,, så er i gang med å bygge opp ny motor.
Denne biten var kommen inni sila-
E34 RRT
Posts: 748 Joined: 03 Apr 2007, 13:55
Location: finland (borgå)
Post
by E34 RRT » 31 Aug 2013, 07:03
analyserat varför det hände?
moonzhine
Posts: 2447 Joined: 09 Aug 2007, 20:50
Location: Bollnäs
Post
by moonzhine » 31 Aug 2013, 10:32
intressant bygge, min 3.2L m50 gav oxå 699whp vid första bromsningen fast vid 1.5bar..
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Nupen
Posts: 23 Joined: 18 May 2011, 10:13
Post
by Nupen » 31 Aug 2013, 12:23
E34 RRT wrote: analyserat varför det hände?
Har funderad litt, men er nok dei orginale stempla som er årsak..