bmw_fredde wrote:HUr går det med acn? har du löst problemen med vad för signaler den vill ha av boxen?
Ne inte mer än att jag testat o skicka plus signal till ac kompressorn för att se om de funka o den kylde bra!! Om nån vet hur man fixar signal så säg gärna till
AGranlund wrote:haha!! fan va gött med blankt papper!!=) så vill ja oxå kunna göra! Kommer bli as fett med BBS LM hjulen på!!
A han tyckte bara att bilen va frän och ovanlig, förstog kanske inte vad som va gjort hehe ska bli intressant o se hur LM hjulen blir i ljusguld med borstade alu kanter.. blire inge bra så blire till att polera upp dom.
AGranlund wrote:haha!! fan va gött med blankt papper!!=) så vill ja oxå kunna göra! Kommer bli as fett med BBS LM hjulen på!!
A han tyckte bara att bilen va frän och ovanlig, förstog kanske inte vad som va gjort hehe ska bli intressant o se hur LM hjulen blir i ljusguld med borstade alu kanter.. blire inge bra så blire till att polera upp dom.
hehe! ja de är ju inte jätte vanliga=) vill du ha färgkoden till bbs gold så har ja den! polaren lackade sina lm kopior i den färgen häromdagen å det blev grymt bra! matt klartlack så klart oxå! precis som det ska vara på en race fälg
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
Finns en guld som heter bbs gold i debeers färgkartor. Det är bla den färgenkoden som bbs har på fälgarna till impreza. Skulle bli mycket förvånad om det är olika
Robin Olivi wrote:Kommer bli grymt. Men med högglanspolerat blir det snäppet bättre tycker jag. Mkt jobb dock.
Har ju polerade rostfria banor på dom nuvarande fälgarna, polerad alu håller inte lika bra som jag förstått det! Men annars är jag med om att de är snyggare med polerat
jorgen wrote:Finns en guld som heter bbs gold i debeers färgkartor. Det är bla den färgenkoden som bbs har på fälgarna till impreza. Skulle bli mycket förvånad om det är olika
Får kika på den färgen oxå, polarn nämnde nån guld/champagne som Porsche har på sin gt3 som ska vara riktigt snygg