Ja exakt, en laddtrycksstyrning! med ett par rosa hello kitty spridare i Ska byta ut dom till ett par som är omgjorda för att flöda lite mer bara om det inte räcker med dom rosa
Jo det kanske det gör, men vi kör sådana på alla supercars (div 1 rallycrossbilar med 2liters turbomaskiner, 38mm restriktor, 600hk och 978nm) som vi bygger på jobbet. Så då var jag ju tvungen att ha det sj också
ButterflyRacing wrote:Fantastiskt fint bygge.
Fast jag håller inte med om allt, när det gäller hjulvinklar.....men det är ju en smaksak.
RESPEKT !
Den har ju i stort sett samma hjulupphängning som en Div1 rallycrossbil å dom går ju fint. Den här bilen är helt sjuk på vägen kan jag tala om! Lite mjuk i nuläget men jävlar va den bettar i!
ButterflyRacing wrote:Fantastiskt fint bygge.
Fast jag håller inte med om allt, när det gäller hjulvinklar.....men det är ju en smaksak.
RESPEKT !
Den har ju i stort sett samma hjulupphängning som en Div1 rallycrossbil å dom går ju fint. Den här bilen är helt sjuk på vägen kan jag tala om! Lite mjuk i nuläget men jävlar va den bettar i!
Det tvivlar jag inte en sekund på. Men allt kan bli bättre.
Men som sagt, det finns lite olika skolor i att bygga in hjulvinklar. Lite varvtider skulle ju vara kul att se.