Nä ladda 0,5-0,6 men stack ju iväg jäkligt gött trotts sina 2 tonHouk wrote:Jasså tål dom så lite alltså, eller hade du höjt laddet ytterligare?

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Nä ladda 0,5-0,6 men stack ju iväg jäkligt gött trotts sina 2 tonHouk wrote:Jasså tål dom så lite alltså, eller hade du höjt laddet ytterligare?
Tyvärr inte gjort mycket alls i helgen, då det har varit lite kundjobb samt storstädning av verkstan (som jag förövrigt inte hann klart med). Förhoppningsvis sista eller iaf näst sista veckan jag ligger ute på montagealpinabiturbo wrote:Jaha hur går det här då?
Okej, tack för svaretBmWkrille wrote:Den kommer sätta felkod på transmissions signal. Jag har inte märkt av nåt problem med det och har inte hittat nån lösning på det. Kan kanske lösas genom att byta chippet i styrboxen från en manuell
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fint som fanBmWkrille wrote:Min maskin i e30in är ifrån en automat och den har jag inte byglat nåt allshar tillomed klippt ur automat härvan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nja, funkar det med org så kör jag med det. Blir ett S80pro på v12an ist..Marbu wrote:inga planer på annat sprut?