Eller ni har fortf snö i Norrland?

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Ligger ju ute och jobbar på gränsen till Danmark (är i Småland)Jespersson wrote:Svinarfilmen?
Eller ni har fortf snö i Norrland?
Vet bara att det skiljde har inte sett några papperK.Brandt wrote:Jag vet inte, inte jag som dragit upp det..Bmwandreas wrote:Vad gav den och vid vilket laddtryck?
Jag kan fråga Henke nästa gång vi ska pina 328anBmwandreas wrote:Den gjordes i ordning med olika laddtryck och han körde med mindre på gatan, därför jag undrade.
K.Brandt wrote:Jag kan fråga Henke nästa gång vi ska pina 328anBmwandreas wrote:Den gjordes i ordning med olika laddtryck och han körde med mindre på gatan, därför jag undrade.
Har svårt att tro det ska skilja så mycket mellan bänkarna under samma förutsättningar.
Vad tror ni det är som kommer ge sej på maskinen först? Tänkte försöka kräma ur 450whp innan jag slutar plåga den..
Är en 98 så bör väl vara utan? Håller man cylindertrycket som på min borde la det skona maskin en hel del?Bmwandreas wrote:M52 utan foder har jag varit med om, foder sprack direkt. Är det ett med foder eller utan foder i denna?
Nu är den riven, inga foder i blocket. Och packningen va gången lite på 4ans cylinder ut till en vattenkanal.Bmwandreas wrote:M50 arp passar ej, man lär ha längre gäng i alublock och sen är m52 bultar längre.
Ska bli kul att se om det är foder eller ej i den där:)
Jätte fina, horningsrepor och allt kvar.Bmwandreas wrote:Såg loppen fina ut eller hade aluloppen slitits?