MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
fan man blir sugen. PÅ er hardcore tuners låter det ju som att det är världens pryl och en annan står ju i valet och kvalet och kan inte bestämma sig för vad man ska shopa =)
Varför just en maxxecu jämfört med det "beprövade" vipec ?
Varför just en maxxecu jämfört med det "beprövade" vipec ?
M535 E28 Achatgrün -85 M106
- Bmwandreas
- Moderator
Mycket mer för pengarna.
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Edit: hittade på deras hemsida.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
- Bmwandreas
- Moderator
Jag glömde skriva att de finns på lager med nya härvan och manual. Man kan även köpa på räntefri avbetalning i webshoppen nu:)
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Okej, då kör jag nog på ett maxxecu verkar det som
M535 E28 Achatgrün -85 M106
Tydligen så kommer det även släppas en dashboard så man kan se lite mätare och logg
Men jag tycker att det är lite synd att pnp kablagen har så pass få extra in- och utgångar framdragna.
Men jag tycker att det är lite synd att pnp kablagen har så pass få extra in- och utgångar framdragna.
Nisse Skyline R33
- Bmwandreas
- Moderator
Tycker du det är några? Du kan även använda spridare/tändutgångar som är över.
Bmwandreas wrote:Tycker du det är några? Du kan även använda spridare/tändutgångar som är över.
Jo jag vet det men alla dessa lediga är ju inte dragna till extra kontakten.
Det hade varit lämpligt med ett större kontaktdon än att behöva lämna tillbaka pnp kablaget för att få det moddat .
Nisse Skyline R33
Köp ett v88 då, jag har lika många kablar / extra in/ utgångar över som hela maxxECU kabelmattan.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
- Bmwandreas
- Moderator
Ja nu vet jag inte hur många utgångar du har på skyline pnp för jag har inte en sådan här. Men Audi är det 4 st utgångar och 3 st extraingångar.
- Bmwandreas
- Moderator
Eller så köper man en expansionsbox och får massor, blir ändå billigare
- Bmwandreas
- Moderator
Vi har sålt nästan alla vi fått så det finns begränsat antal fram tom den 20:onde, efter det ska vi ha ca 70-80 st till försäljning.
Halloj!
Jag har ett MaxxECU i min Audi S6 2,2 QT och gissa om jag är nöjd
Snabb tillsvidaremappning, 2st kallstarter och sedan E85 (E75 nu men iaf) så funkar bilen klockrent redan!!!!
Det är helt otroligt bra och välfungerande sprut och nu har jag kört med det hela vinter varenda dag sedan början på december, från -29 till +7 och det bara funkar..... det gjorde INTE mitt förra sprut så därför blev det lite akut att åka till Natte och installera detta sprut med pnp-kabel o allt..... han var ute ca 30minuter o körde lite samt fick till enbart 2st kallstarter och ändå så är allt helt sjukt bra!
Ligger på AFR 14,6-14,8 hela tiden vid normal körning och startar ALLTID trots E75
Jag säger bara en sak: för jävla bra!!!!
Tveka inte, handla och njut av bilkörningen istället för att undra om sprutet funkar eller inte!!!
MVH Keda
Jag har ett MaxxECU i min Audi S6 2,2 QT och gissa om jag är nöjd
Snabb tillsvidaremappning, 2st kallstarter och sedan E85 (E75 nu men iaf) så funkar bilen klockrent redan!!!!
Det är helt otroligt bra och välfungerande sprut och nu har jag kört med det hela vinter varenda dag sedan början på december, från -29 till +7 och det bara funkar..... det gjorde INTE mitt förra sprut så därför blev det lite akut att åka till Natte och installera detta sprut med pnp-kabel o allt..... han var ute ca 30minuter o körde lite samt fick till enbart 2st kallstarter och ändå så är allt helt sjukt bra!
Ligger på AFR 14,6-14,8 hela tiden vid normal körning och startar ALLTID trots E75
Jag säger bara en sak: för jävla bra!!!!
Tveka inte, handla och njut av bilkörningen istället för att undra om sprutet funkar eller inte!!!
MVH Keda
325 cab -94
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
full gas spar tid
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
full gas spar tid
Fick mitt idag! så jävla porrigt! var tvungen att tok runka! Hoppas det kommer lira fint!
Tim Lantz
0709238138
brains wrote:Tydligen så kommer det även släppas en dashboard så man kan se lite mätare och logg
Har sett mätarna mm på surplatta inkopplat! Riktigt snyggt! =)
Finns bilder här!
http://www.zatzy.com/projekt/384153-whi ... ag-17.html
- Bmwandreas
- Moderator
Stoppade nyss dit ett Pnp på min S6 och det enda man behöver göra är att dra ut en kabel till bredbandslambdan, så på en timme har man ett nytt sprut:)
Snälla söta. Fixa pnp till cosworth.