Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

User avatar
Jespersson
Posts: 165
Joined: 31 Oct 2011, 20:21
Location: Ängelholm

Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by Jespersson »

http://www.youtube.com/watch?v=KBcmCjq7R4w

Äntligen är del 3 här! Enjoy :lol: :lol:
BMW Alpina B3 -94
BMW E30 M60B40 -86
User avatar
Danneeandersson
Posts: 989
Joined: 03 Sep 2011, 14:52
Location: Finspång

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by Danneeandersson »

Du hann före :D

Vad är det här?

Det är ett skadedjur!

hahaha
When you want to succeed as bad as you want to breethe, then you'll be successful.
User avatar
cerveza
Posts: 1763
Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by cerveza »

Skadedjur FFS!!!
Inventor of ANAL GAPING.

BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk

Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
User avatar
Magnaten
Posts: 1985
Joined: 03 Dec 2005, 22:13

Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by Magnaten »

Mkt underhållande film, filmarenverkar vara lika underhållande person som matte
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
User avatar
jimm_y
Posts: 343
Joined: 22 Sep 2008, 17:53
Location: Klippan

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by jimm_y »

Det är jespersson :) en riktigt kul kille det med.
320 2,5 24v Kic-88
325 turbo -89 (såld)12,53@402
325-88 m-tech II
320is-89
318-99
540T-99
M535-86
520-00
525 turbo m20 12,32 @402 192km/h(såld)
525 turbo m50 438hk 520nm 24500 mil oöppnad


http://www.fartverket.se" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
cerveza
Posts: 1763
Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by cerveza »

Jesper har enorma humor kvaliteter :)
Inventor of ANAL GAPING.

BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk

Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
User avatar
Jespersson
Posts: 165
Joined: 31 Oct 2011, 20:21
Location: Ängelholm

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by Jespersson »

Together we make a great team!

Nu när vår ena medlem är nyopererad (könsbyte) så kanske vi skulle kunna strö lite salt i såret och spela in del 4?
BMW Alpina B3 -94
BMW E30 M60B40 -86
Bolero
Posts: 808
Joined: 10 Jan 2011, 21:49
Location: Skåne

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by Bolero »

Jespersson wrote:Together we make a great team!

Nu när vår ena medlem är nyopererad (könsbyte) så kanske vi skulle kunna strö lite salt i såret och spela in del 4?


Tänker du på ett hållfasthetstest på könsbytet då eller hur går tankarna ?
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
User avatar
cerveza
Posts: 1763
Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by cerveza »

Jespersson wrote:Together we make a great team!

Nu när vår ena medlem är nyopererad (könsbyte) så kanske vi skulle kunna strö lite salt i såret och spela in del 4?



Håller med fullständigt. Han/hon sitter faktisk här bredvid helt hög på dom trevliga opiaterna som läkaren inte ville skriva ut. Det fixade vi så bra själva.
Inventor of ANAL GAPING.

BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk

Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
User avatar
Hool
Posts: 1161
Joined: 18 Sep 2009, 22:12
Location: Göteborg

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by Hool »

cerveza wrote:
Jespersson wrote:Together we make a great team!

Nu när vår ena medlem är nyopererad (könsbyte) så kanske vi skulle kunna strö lite salt i såret och spela in del 4?



Håller med fullständigt. Han/hon sitter faktisk här bredvid helt hög på dom trevliga opiaterna som läkaren inte ville skriva ut. Det fixade vi så bra själva.


Amputationer görs bäst oldschool. Mycket brännvin och en lagomt berusad fältskär :)
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
User avatar
bingsingen
Posts: 215
Joined: 12 Jan 2011, 01:14
Location: Buskerud (Norge)

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by bingsingen »

kan henta ut 1300+ hk av "skadedjuret" da :wink:
Heller aids enn e30!
User avatar
cerveza
Posts: 1763
Joined: 22 Mar 2006, 22:46
Location: Åstorp

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by cerveza »

bingsingen wrote:kan henta ut 1300+ hk av "skadedjuret" da :wink:



Då går livslängden på Skadedjuret från 55000mil till 1km :)
Inventor of ANAL GAPING.

BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk

Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
User avatar
bingsingen
Posts: 215
Joined: 12 Jan 2011, 01:14
Location: Buskerud (Norge)

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by bingsingen »

cerveza wrote:
bingsingen wrote:kan henta ut 1300+ hk av "skadedjuret" da :wink:



Då går livslängden på Skadedjuret från 55000mil till 1km :)


sant.. her i Norge går det et par epa-suprakillere med ca 900 rwhp som fungerer godt :)
Heller aids enn e30!
moggemx
Posts: 258
Joined: 04 Oct 2007, 18:17
Location: Pajala

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by moggemx »

Inget att satsa på om man vill ha en skottsäker motor med andra ord ! :D höhöhö
oddis
Posts: 237
Joined: 25 Nov 2005, 16:52
Location: Solør - Norge
Contact:

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by oddis »

Nu vet jag hur jag ska fixa oljeretur på M20n utan at skru av tråget.. :lol: :lol:
Bolero
Posts: 808
Joined: 10 Jan 2011, 21:49
Location: Skåne

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by Bolero »

cerveza wrote:
bingsingen wrote:kan henta ut 1300+ hk av "skadedjuret" da :wink:



Då går livslängden på Skadedjuret från 55000mil till 1km :)


Hur många km går skiten i rullarna? :)
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
pizza
Posts: 2083
Joined: 23 Dec 2005, 19:47
Location: Västerås

Re: Fartverket - Teori i praktiken, del 3: Hållfasthet

Post by pizza »

Har fan inga kommentarer
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Post Reply