Här kommer bilderna på speedlines e28 touringx2 totte tyckte de va väldigt lätt å bygga dem sa han
den som han gjorde blev krockad sedan hans kompis gjorde också en ( den med dom feta fälgarna) den såldes.totte visste ej vart den såldes.
deta hände på 90-talet.
Bmw*Alex wrote:Här kommer bilderna på speedlines e28 touringx2 totte tyckte de va väldigt lätt å bygga dem sa han
den som han gjorde blev krockad sedan hans kompis gjorde också en ( den med dom feta fälgarna) den såldes.totte visste ej vart den såldes.
deta hände på 90-talet.
Bmw*Alex wrote:Här kommer bilderna på speedlines e28 touringx2 totte tyckte de va väldigt lätt å bygga dem sa han
deta hände på 90-talet.
Bolero wrote:Vad är det för regnr? 535a? rullat på Gotland?
*edit såg nyss att du var från Gotland. Fan det måste vara min gamla 535a =)
NLP795 är de
Vet du nått om den? hur långt hade den rullat när du hade den?
Fick en pärm med kvitton idag, 94:a byttes motorn för hela 34k på verkstad
Är du pappa till krigs skadan höger bak?
Min gamla skönhet fin som fan var den när jag hade den rak i plåten och allt. Nej krigsskadan fanns inte på min tid. Bilen gick lite dåligt när jag hade den troligtvis ett soppafilter som hade satt igen. Har några bilder på datorn på den. ja motorn var bytt fast den hade rullat några mil mindre än vad mätaren stod på har jag för mig.
Annars vet jag inget speciellt faktiskt. Köpte den från Motala
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor