Inte för att vara sån då va, men varför lägger man ner tid och ork på att göra något som redan finns färdigt från fabrik att köpa? godkänd utan några som helst modifieringar etc?
bara nyfiken, för jag menar, så jevla roligt e de inte och skruva haha
Dajb wrote:Inte för att vara sån då va, men varför lägger man ner tid och ork på att göra något som redan finns färdigt från fabrik att köpa? godkänd utan några som helst modifieringar etc?
mvh
Bilen ligger mig varmt om hjärtat. Och jo det är roligare att skapa än att köpa något färdigt.
Dajb wrote:Inte för att vara sån då va, men varför lägger man ner tid och ork på att göra något som redan finns färdigt från fabrik att köpa? godkänd utan några som helst modifieringar etc?
mvh
Bilen ligger mig varmt om hjärtat. Och jo det är roligare att skapa än att köpa något färdigt.
okej,
då har vi delade åsikter om det
att skapa något som inte finns färdigt är ju självklart, men något vem som helst kan köpa färdigt kan jag inte förstå varför man bygger om till själv
dessutom om man köper det färdigt så är den helt laglig
mvh
okej,
då har vi delade åsikter om det
att skapa något som inte finns färdigt är ju självklart, men något vem som helst kan köpa färdigt kan jag inte förstå varför man bygger om till själv
dessutom om man köper det färdigt så är den helt laglig
men vi ska alla vara olika
Lycka till iaf
Mvh
Killen sparar ju en del slantar genom att "bara" köpa en s50, jämfört med att slanta 80k för en fin M3:a.
Killen sparar ju en del slantar genom att "bara" köpa en s50, jämfört med att slanta 80k för en fin M3:a.
80k lär vara överpris deluxe för en 3.0 m3, de får du en sjysst 3.2a för
och spara pengar? du får motorn av en m3 i en 325a, inte vad jag kan tycka är fair att jämföra med en äkta m3
vill dock inte kladda mer i tråden, han får för precis hur han vill, jag var bara väldigt nyfiken på tankarna då jag tycker det är onödigt att uppfinna hjulet två gånger
Vill ha den driftduglig innan jag börjar med de. Får bli till sommaren eller nästa vinter. Bygger bilen på enbart sparat kapital inga lån på något. Men planen är överladdad M3a tillslut haha.