Theis wrote:Hade det inte varit bättre och göra det triangelformat då? fyrkanter brukar inte vara så vridstyva.
helt klart, det vridstyva får det tvärgående staget stå för, och för ytterligare stabilitet så sattes dom två nedåtgående stagen där
Mvh
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Theis wrote:Hade det inte varit bättre och göra det triangelformat då? fyrkanter brukar inte vara så vridstyva.
OldBeemer wrote:Äntligen uppdatering! Ser riktigt bra ut må jag säga, fortsätt så!;)
vad är det som är konstigt? allt ska ju köpas ändå innan skiten rullar ut så det kvittarcerveza wrote:Det enda jag inte förstår är prioriteringsordningen av grejor?
AGranlund wrote:Kommer nog bli ett grymt bygge,, men funderar lite på vad du tänkt använda bilen till? 1000hk och wisefab.?
Sten wrote:Låter som receptet på en frän bil i mina ögon!
tackJørg1e30 wrote:blir rått dette. .men det kommer til og bli livsfarlig og kjøre fort med wisefab. ikke noe man vil kjøre fort etter vegen med akurat.
Tror helt klart du kommer få en rolig bil!Dajb wrote:tackJørg1e30 wrote:blir rått dette. .men det kommer til og bli livsfarlig og kjøre fort med wisefab. ikke noe man vil kjøre fort etter vegen med akurat.
hehe, vissa säger det, vissa säger att den är hur stabil och fin som helst med wisefab
har du testat själv?
verkar vara bud från båda hållen
Mvh
cerveza wrote:Vad fattas du?