Gissa motorn!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Gissa motorn!
Hur gör dom med portarna med tanke på att ena blir felvänd? Ska dom bli så mkt större att det inte är ett problem kanske?
Lars Lengstrand
-
Titta på bilderna igenClew wrote:Hur gör dom med portarna med tanke på att ena blir felvänd? Ska dom bli så mkt större att det inte är ett problem kanske?
den ena toppen är vänd bak o fram
Simon Nilsson 0704268492
S-performance
RPMotor
Performance center syd
S-performance
RPMotor
Performance center syd
Det är den ja Vilket jävla jobb som är nerlagt!S-performance wrote:Titta på bilderna igenClew wrote:Hur gör dom med portarna med tanke på att ena blir felvänd? Ska dom bli så mkt större att det inte är ett problem kanske?
den ena toppen är vänd bak o fram
Lars Lengstrand
Gissa motorn!
Det är ju INTE smidth's bygge skriver dom ju.Jørg1e30 wrote:Peter smith sitt bygge vel? Skulle egentlig i en f1 bil.
Han la ner v12 bygget tror jag
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Peter Schmidt eller hur det nu stavas har ju rymt till Vietnam..
Säljer HD där tydligen..
Säljer HD där tydligen..
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
Hool wrote:Peter Schmidt eller hur det nu stavas har ju rymt till Vietnam..
Säljer HD där tydligen..
Nå. http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=78155" onclick="window.open(this.href);return false;
JAAS-performance
Gissa motorn!
Du blandar ihop han med den där krille sportvagnskonsultHool wrote:Peter Schmidt eller hur det nu stavas har ju rymt till Vietnam..
Säljer HD där tydligen..
Å rymt e ju en underdrift... Men det är en annan story
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Så vitt jag fattade det så ledsnade han på Snö och arbetsgivaravgifter..Magnaten wrote:Du blandar ihop han med den där krille sportvagnskonsultHool wrote:Peter Schmidt eller hur det nu stavas har ju rymt till Vietnam..
Säljer HD där tydligen..
Men jag svamlar.. Två olika snubbar..
Inte lätt att hålla isär allt folk när man boffat lacknafta hela dagen
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
Gissa motorn!
Hool wrote:Så vitt jag fattade det så ledsnade han på Snö och arbetsgivaravgifter..Magnaten wrote:Du blandar ihop han med den där krille sportvagnskonsultHool wrote:Peter Schmidt eller hur det nu stavas har ju rymt till Vietnam..
Säljer HD där tydligen..
Men jag svamlar.. Två olika snubbar..
Inte lätt att hålla isär allt folk när man boffat lacknafta hela dagen
Lite tråkigt för dom som förskottsbetalat för jobb bara
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Läste tråden på driftworks tror jag. Där stod det som att han avslutade och drog? Men har man tagit på sig ska man slutföra eller återbetala pengarMagnaten wrote:
Lite tråkigt för dom som förskottsbetalat för jobb bara
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
Finns det någon tråd på nå forum ang denna knota?
Blev ju nyfiken ju =)
Blev ju nyfiken ju =)
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
Finns ingen tråd om denna maskin, Henrik som bygger den är inte alltför aktiv på nätet.
Om jag inte minns helt fel så sitter det andra foder och kolvar i den men fortfarande inga riktiga stakar.. Han har återanvänt grejer från VAG rallycross-motorer som har blivit över vid ras eller renoveringar. Stakar måste dock fixas på annat sätt..
Vi får se om den blir färdig iår eller inte, snart drar rallycrossen igång på riktigt igen och då har dom fullt upp.
Om jag inte minns helt fel så sitter det andra foder och kolvar i den men fortfarande inga riktiga stakar.. Han har återanvänt grejer från VAG rallycross-motorer som har blivit över vid ras eller renoveringar. Stakar måste dock fixas på annat sätt..
Vi får se om den blir färdig iår eller inte, snart drar rallycrossen igång på riktigt igen och då har dom fullt upp.
peter schmidt sålde sin maskin till en annan vän här i stan, så den finns fortfarande kvar men ej upp startad eller helt 100% färdigbyggd
- Mister V12
Hva er runnerene under innsuget fra tro ?Emil_thn wrote:Ta en titt på bilderna och gissa vad det är för maskin!
Kan da umulig vere Bmw ?
Er jo kjempe fint lagd, nydelig motor.
INGEN tingen er perfekt orginalt!
1249HK-1588NM
1249HK-1588NM