Vi lär ju dra ut och svina lite i vår! E30 Maffia?

Har för övrigt en komplett inredning till bagaget du kan komma o hämta om du tänkt sätta in de med!
Bättre att nån använder den än att den tar plats hos mig!;)
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
haha lätt! kommer bli svinskojdeltapim wrote:Fan va kul me en till vass e30 i vällingby området![]()
Vi lär ju dra ut och svina lite i vår! E30 Maffia?![]()
Har för övrigt en komplett inredning till bagaget du kan komma o hämta om du tänkt sätta in de med!
Bättre att nån använder den än att den tar plats hos mig!;)
Najs!:)Skölden wrote:haha lätt! kommer bli svinskojdeltapim wrote:Fan va kul me en till vass e30 i vällingby området![]()
Bättre att nån använder den än att den tar plats hos mig!;)skruva i helgen eller?
Fan va fintdeltapim wrote:Najs!:)Skölden wrote:haha lätt! kommer bli svinskojdeltapim wrote:Fan va kul me en till vass e30 i vällingby området![]()
Bättre att nån använder den än att den tar plats hos mig!;)skruva i helgen eller?
Aa, ska ner me låda och lite små pill så de kommer jag vara!;)
Kan ju höras av närmare! skulle vilja ta en kik på ditt åk med, sägs vara riktigt väl byggt:)
Fan va fintdeltapim wrote:Najs!:)Skölden wrote:haha lätt! kommer bli svinskojdeltapim wrote:Fan va kul me en till vass e30 i vällingby området![]()
Aa, ska ner me låda och lite små pill så de kommer jag vara!;)
Kan ju höras av närmare! skulle vilja ta en kik på ditt åk med, sägs vara riktigt väl byggt:)
se till att ta tummen ur röven och kom över dåOrre wrote:Jäkla fart på dig! Kul och se lite bilder, jag ska försöka få med slö-janne så kan vi glida förbi dina hoods och tjuvkika lite !![]()
Lycka till!
tror vi har en rippad 4:a, körde också gibbs innan, båda har väl sina för och nackdelar, men gillar gibbs mer än så längeMagnaten wrote:Ahh en mastercamandvändare, kör du 6'an?
Jag har gjort det i ett år snart, å jag hatar skiten mer än nånting annat, fast man blir lite färgad av att jobbar över 10 år i Gibbs-cam
Magnaten wrote:Kör ni rippad cam på din arbetsplats?