Dajb wrote:en s38 borde alltid få endast som bästa och finaste delarna no matter what
Mvh
de där är bara prylbögerier , eller om man har för mycket pengar. Jag menar, det är ju inte svårt att skita ifall röven är full.
jag vill ha något billigt, något som funkar bra contra motorstorleken och något som håller.
Sätt en precision snurra på en scania och låt den köra med tungt släp genom europa, jag tror inte att han når tyskland ens fast visst det är de ju inte byggda för heller, hur som haver så är volvo snurrorna bra skit
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Vafan..kör en sommar innan du plockar isär och säljer i delar!
Lovar att den kommer vara roligare som sugis är turbo.. (i hållbarhet och brukssynpunkt)
Pimplaren wrote:Vafan..kör en sommar innan du plockar isär och säljer i delar!
Lovar att den kommer vara roligare som sugis är turbo.. (i hållbarhet och brukssynpunkt)
Sluta nu. Han ska bygga turbo. Världens första m5 scania turbo som går att köra ner till spanien innan turbon rasar och det sprutar specialblandad glykol om motorn.
Dessutom har han det perfekta insuget för en turbomotor nu.
Dawe. seriöst. Bygg klart den som sugis nu. Jag är en velig fan, men har nog aldrig sett någon som vänder så som du gör Du är nästan klar, gör den klar nu och kör lite. Blir s38 turbosuget för stort så kom ner och skruva lite med min så kommer du älska din "original"bil sen....
Jag ska köra den som sugis och snickra på ett borrat m30 block vid sidan om, så man sysselsätter sig och säkrar framtiden.
Köpte mig en bärbar dator igår så idag ska jag ut o tweaka lite med min nya bredbandare. Beställde mig en 765 platta sålänge så jag kan montera på mitt lätta m30 hjul.
Ingen som har en 6vxl zf eller 530d 5vxl på hyllan?
skickat från en telefon
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!