Blown M5 wrote:Plugga inte, det är en matning & en retur så koppla ihop dem istället framme vid servopumpen eller vid reglerventilen bak. Annars skrotar du servopumpen. Fin bil!
japp det kommer jag göra ska ut i eftermiddag. tack ska du ha!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Krillian wrote:Du kan väl inte ha klarglas blinkers nu när du skaffat heliga hella black lyktor??
de är "black" blinkis också, IRL så ser de nästan precis likadana ut som hella blacken. Tror de smälter in mycket bättre än mina vita idag Ev om jag fixar ett par orangea med svart toning på. Får se vilka som passar bäst.
mvh
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Såg nog allt de var svarta men hellre pimplaren's förslag vita med toning på. Nu är din bil ganska mörk så klarglas blinkersen kanske smälter in fint ändå.
du borde sitta bakom galler för att ens nämna hx55 i en s38 tråd
äsh, 3.8L s38 pallar spola en hx55 snabbt och enkelt Håller förmodligen bättre i en gata/banbil än ett rent race agg. typ 10.000kr billigare också, redan där har man sparat igen till te.x smidda kolvar =)
Hansa wrote:http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?f=4&t=70663
fin snurra och schysst med billet axel, frågan är om 25 huset inte är lite för stort dock. hade velat ha ett 22. Men ja vet inte om det blir mycket bättre med billet axeln?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Dajb wrote:en s38 borde alltid få endast som bästa och finaste delarna no matter what
Mvh
de där är bara prylbögerier , eller om man har för mycket pengar. Jag menar, det är ju inte svårt att skita ifall röven är full.
jag vill ha något billigt, något som funkar bra contra motorstorleken och något som håller.
Sätt en precision snurra på en scania och låt den köra med tungt släp genom europa, jag tror inte att han når tyskland ens fast visst det är de ju inte byggda för heller.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Dajb wrote:en s38 borde alltid få endast som bästa och finaste delarna no matter what
Mvh
de där är bara prylbögerier , eller om man har för mycket pengar. Jag menar, det är ju inte svårt att skita ifall röven är full.
jag vill ha något billigt, något som funkar bra contra motorstorleken och något som håller. Sätt en precision snurra på en scania och låt den köra med tungt släp genom europa, jag tror inte att han når tyskland ens fast visst det är de ju inte byggda för heller, men volvo snurrorna är bra skit =)
haha, möjligt
hehe, hade jag varit dig hade jag fått skiten att funka sug, kör och lek av dig, sen ta nästa steg nästa år, skit i allt vad turbo heter för tillfället
ja nä, ett precision agg hade jag aldrig lagt en krona på heller så
Dajb wrote:en s38 borde alltid få endast som bästa och finaste delarna no matter what
Mvh
de där är bara prylbögerier , eller om man har för mycket pengar. Jag menar, det är ju inte svårt att skita ifall röven är full.
jag vill ha något billigt, något som funkar bra contra motorstorleken och något som håller. Sätt en precision snurra på en scania och låt den köra med tungt släp genom europa, jag tror inte att han når tyskland ens fast visst det är de ju inte byggda för heller, men volvo snurrorna är bra skit =)
haha, möjligt
hehe, hade jag varit dig hade jag fått skiten att funka sug, kör och lek av dig, sen ta nästa steg nästa år, skit i allt vad turbo heter för tillfället
ja nä, ett precision agg hade jag aldrig lagt en krona på heller så
mvh
jodå jag ska köra den sugis först, men projektet är ju iprincip klart redan. den är uppstartad, går rent och fint. allting funkar. Bara en mappning på gatan kvar nu när polaren har tid. Sen får den stå och vänta över vintern
vi ska modda på en Zf och m30 hjul med 765 platta i vinter också, det är väl de.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Jag har en stor passande turbo till dig. Du kan få lite mer info av Sandqvist. Jag köpte den av honom till ett bygge jag skulle gjort med s38 maskin.
Inga stora pengar det handlar om.