MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Bmwandreas
- Moderator
Nu är det klart att vi är återförsäljare för MaxxECU och även gör installationer samt mappar.
Jag testade ett system nyss och fick vara med och ge lite tips ang programvaran som de fixade direkt. Och det funkar helt perfekt och ligger bra i pris + att det är made in Sweden
8 cyl sekventionellt.
8st ingångar för egt direkt med massa skyddsfunktioner som varnar och kan bryta motorn.
Inbyggd styrning av bredbandssond(sond ingår i varje sprut) även lambdan har skyddsfunktioner som varnar eller bryter motorn.
Launch,vvt, programmerbara ingångar/utgångar ja allt som behövs.
Du kan använda vilka spridare som helst även dubbla lågohm per utgång.
Sen ska de ta fram en dragracemodul som vi ska testa som innehåller G-mätare,stötdämparloggning,kardanrpm,kopplingsrpm m.m . Och då slipper man köpa ett dyrt Racepak och kan logga allt i MaxxECU istället!
Det släpps till slutkund 1:a januari men kan redan nu fås installerat och mappat här. Priset är 13900 kr inkl härva och lambda, även samma pris för PnP härvorna som finns till lite bilar. PnP härvorna kommer förhoppningsvis till Bmw också.
Jag testade ett system nyss och fick vara med och ge lite tips ang programvaran som de fixade direkt. Och det funkar helt perfekt och ligger bra i pris + att det är made in Sweden
8 cyl sekventionellt.
8st ingångar för egt direkt med massa skyddsfunktioner som varnar och kan bryta motorn.
Inbyggd styrning av bredbandssond(sond ingår i varje sprut) även lambdan har skyddsfunktioner som varnar eller bryter motorn.
Launch,vvt, programmerbara ingångar/utgångar ja allt som behövs.
Du kan använda vilka spridare som helst även dubbla lågohm per utgång.
Sen ska de ta fram en dragracemodul som vi ska testa som innehåller G-mätare,stötdämparloggning,kardanrpm,kopplingsrpm m.m . Och då slipper man köpa ett dyrt Racepak och kan logga allt i MaxxECU istället!
Det släpps till slutkund 1:a januari men kan redan nu fås installerat och mappat här. Priset är 13900 kr inkl härva och lambda, även samma pris för PnP härvorna som finns till lite bilar. PnP härvorna kommer förhoppningsvis till Bmw också.
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Re: MaxxECU åteförsäljare/tuner.
Ska bli mycket trevligt att testa detta. Har höga förväntningar och hoppas det lever upp till det
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Har fått uppfattningen att dom flesta som testat detta är nöjda.
Iaf av det man läst på diverse forum.
Har själv funderat på om ja ska välja maxxecu eller vipec pnp. Hoppas på maxxecu pnp till M50 snart nu då
Iaf av det man läst på diverse forum.
Har själv funderat på om ja ska välja maxxecu eller vipec pnp. Hoppas på maxxecu pnp till M50 snart nu då
Volvo 240 GLT- 89 M50B25 "Gottfrid"
BMW M5 -02 "Schwarzenegger"
BMW M5 -02 "Schwarzenegger"
- Bmwandreas
- Moderator
Ja det funkar riktigt riktigt bra. Bmw pnp kanske kan komma i vinter men jag lovar inget.
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Min bror har kört MaxxECU i hans R33 GT-R ett tag nu och både han och jag är väldigt imponerade.
Vad ligger vipec på i pris pnp till m50?
Kul, bra pris med
Är det Natanael som har tagit fram?
Är det Natanael som har tagit fram?
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
- Bmwandreas
- Moderator
Ja han är med iaf, vi har tjötat bra många timmar i telefon:)
- Bmwandreas
- Moderator
Icke vanos och vanos är tanken.
-
Har detta till min e30 -m50 så hoppas på att få liv i den i veckan ! De är skitbra grejjer ja har 3 polare som kör med de och de är skit nöjda!
- bmw_fredde
Kommer plugg and play till s50b32 med?
Fredrik Edholm 0736181290
FredrikEdholm@hotmail.com
FredrikEdholm@hotmail.com
- Bmwandreas
- Moderator
Tycker inte den markaden är tillräckligt stor. Bättre att dra en ny härva.
Uppdatera gärna här i tråden när ni har PnP till m50 IV.
The Lower Class
Är sjukt nöjd med mitt! Funkar hur bra som helst och lätt att förstå! Säkerhetsfunktionerna har räddat min maskin ett antal gånger när soppa filtret satt sig och lamdan krypt väl snålt på full last så har det bara brutit med leancut!
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Tyvärr gör namnet att det låter som vilket skrap sprut som helst
"Super"
"Max"
"Power"
"Best"
Namn på prylar som sällan är supert, Maximalt, best eller ger särskilt bra power
"Super"
"Max"
"Power"
"Best"
Namn på prylar som sällan är supert, Maximalt, best eller ger särskilt bra power
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
-Norge-
+47-908 80 757