Bmw e30 whanabee m3(s50b30,turbo,kompressor)SÅLD
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bmw e30 whanabee m3(s50b30,turbo,kompressor)SÅLD
DEN BLEV SÅLD
Tjena då va det min tur då
motorn blir S50B30 så allt som heter m20
är sålt och borta...
motor speckommer när det börjas bygga motor
cassi:
m-tech2 som har fått lite bredare skärmar m3(PLÅT)
m5 diff med m5 nav
sviktståls axlar (på gång)
spax coilovers back
full bur
sparco corsa stolar
Elektronik:(hjärtat)
Haltech e11x
msd dic4
msd singel spolar
Motorn: ja det kommer bli en rigtig jevel med eaton m112 och pt88 turbo
Och mycket mera är på gång bara att fråga om ni undrar nått
här är några bilder.
Tjena då va det min tur då
motorn blir S50B30 så allt som heter m20
är sålt och borta...
motor speckommer när det börjas bygga motor
cassi:
m-tech2 som har fått lite bredare skärmar m3(PLÅT)
m5 diff med m5 nav
sviktståls axlar (på gång)
spax coilovers back
full bur
sparco corsa stolar
Elektronik:(hjärtat)
Haltech e11x
msd dic4
msd singel spolar
Motorn: ja det kommer bli en rigtig jevel med eaton m112 och pt88 turbo
Och mycket mera är på gång bara att fråga om ni undrar nått
här är några bilder.
Last edited by PaparaZZi on 07 Jul 2009, 20:00, edited 19 times in total.
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Last edited by PaparaZZi on 12 Dec 2006, 22:10, edited 3 times in total.
vaaa faaan hur i helvetet blir dom så här stora?
ähh jag får klura ut det imorgon då ska jag ta några ny kort också.
okej tack så mycket då ska jag fixsa det imorgon sånt någon stackare med modem döör hehe mvh
Fan va ballt!!! Det här skall följas.
*okontrollerade ryckningar i baguetten*
*okontrollerade ryckningar i baguetten*
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
- Mattias Sandgren
okej nu har man fått fixat lite ny och mindre kort tack för tipsen alla.
slipade spackel idag som faan, började också svetsa nya fästen till m5 diffen det börjar ta sej ska snart måla halvmat svart inuti bilen och motorrum och backlucka och under bilen målar det själv, sedan så får den lokala expert bilmålaren måla resten så det blir en fin lack på den, det blir någon gång i mitten av januari menade målaren.
hjärtat på bilen
och här är lill tjejen min och ser till så det blir bra.
slipade spackel idag som faan, började också svetsa nya fästen till m5 diffen det börjar ta sej ska snart måla halvmat svart inuti bilen och motorrum och backlucka och under bilen målar det själv, sedan så får den lokala expert bilmålaren måla resten så det blir en fin lack på den, det blir någon gång i mitten av januari menade målaren.
hjärtat på bilen
och här är lill tjejen min och ser till så det blir bra.
vi ska se hur det blir me kabelhärvan måste fundera lite på det.
OT.henka komm upp bara länge sedan du var här sist kanske du kommer på julafton toffe och heikki har stor fest då ,måste fira då man änteligen slipper julen för iår hehe go natt
OT.henka komm upp bara länge sedan du var här sist kanske du kommer på julafton toffe och heikki har stor fest då ,måste fira då man änteligen slipper julen för iår hehe go natt