Oberland wrote:Ja, lurer på 25mm spacer.. Tror det skal gå å ha stabstaget slik som på bildet ja, selv om jeg har lang fjæringsvei
Låter gött, om du tillverkar ett par, gör dubbel uppsättning så köper jag av dig
Det finns å få kjøpt!: http://www.akgmotorsport.com/catalog/catalog.php" onclick="window.open(this.href);return false; Men hva skal du med det da?? 25mm finns bare til E34 ser jeg, men det er vel bare bolt-dimensjon som er forskjell?
Enda mer custom.. Når en bruker to ledd på rattakselen må man nesten ha en opplagring ekstra og! Dette lageret skal festes i torpedoveggen Må ordne en eller annen solid brakett Har iallefall fått ordnet både tur og returslanger Så vart det nye hjul idag 8/9 17 gs retro Har forresten to nye og ubrukte 215/45 17 dekk til salgs.Venter på senter-merke
Slik ble opplagringa på rattstammen! Så nå er den fast og fin, pluss att teleskopfunksjon funker akkurat som før Må ta å bestille etpar slike og tenker jeg, så blir den litt fastere i fisken! http://www.iemotorsport.com/bmw/E28-E24 ... upler.html
Ja visst! Får bare håpe det funker, siden E46 skal ha pentosin-olje og servopumpa på bilen skal ha ATF.. Så ut til å gå på samme trykk iallefall, så jeg tror det går bra
Fikk tatt 4-hjulskontroll idag! Å det gikk rett så godt må jeg si! Forstillinga ble kun grovjustert pga den skal ned igjen og det skal byttes deler.. Men spredning i sving var bullseye :applause: Resten av viklene føran var fin-fine Ble kansje litt lite camber bak, men skal prøve slik først.. Viss det ikke funker er det plenty å justere på :applause: Så var det rattutslag! Syns egentlig det ser ut som den fikk ganske så mye sving jeg!? Noen som kan sjekke på en original bil?Ca 30cm mellom svingarm og skruen til støttestaget.. Nå er både tannstanga og svingarmene u-modifisert, så er mye mer å hente viss jeg må