Iom att mitt bygge spåra ur lite så va de bara en tidsfråga innan de skulle slira
Hände när ja skulle "promodda" på 4an:P Tur va så gick de att köra hem
Blir till att skaffa ny 618 med 4-puck den här gången och nytt svänghjul !
Ska ju hålla för 700+nm enligt PPF
E30 m20 Turbo - 676hk 761nm på driven @ Grundladd....
E30 m20 Turbo - 771hk 806nm på driven @ 2,0 bar /krockad, R.I.P.
E30 s50 turbo awd - den som lever får se....
Va finns de för alternativ på kopplingar mellan 618+4-p sinter och tilton ?
E30 m20 Turbo - 676hk 761nm på driven @ Grundladd....
E30 m20 Turbo - 771hk 806nm på driven @ 2,0 bar /krockad, R.I.P.
E30 s50 turbo awd - den som lever får se....
Aha, så den passar på m20 me m20 svänghjul? Eller hur mkt behöver man modda?
E30 m20 Turbo - 676hk 761nm på driven @ Grundladd....
E30 m20 Turbo - 771hk 806nm på driven @ 2,0 bar /krockad, R.I.P.
E30 s50 turbo awd - den som lever får se....
E30 m20 Turbo - 676hk 761nm på driven @ Grundladd....
E30 m20 Turbo - 771hk 806nm på driven @ 2,0 bar /krockad, R.I.P.
E30 s50 turbo awd - den som lever får se....
KEP hette 6-pucken ja brände iaf.
Men är de nå skillnad till de bättre med "kvalitè" lamell så som sachs?
E30 m20 Turbo - 676hk 761nm på driven @ Grundladd....
E30 m20 Turbo - 771hk 806nm på driven @ 2,0 bar /krockad, R.I.P.
E30 s50 turbo awd - den som lever får se....
kartungen wrote:Har ni provat att provtrycka tryckplattorna innan montage? Hade en 618 som ökade 200kg när man schimsade in den till rätt inspänningsmått.
De flesta plockar nog bara upp dom ur förpackningen, glaserar dom med fotogen, och monterar.
Tekniken bakom att kunna glasera, är det dock inte många som mästrar.
Nä provtryckte gjorde ja inte pga att ja inte hade utrustning för de vid mont tillfället.
Tänkte ju ta o köra lungt första tiden men hornen växer ju ut ändå.... Sen är de kört!
E30 m20 Turbo - 676hk 761nm på driven @ Grundladd....
E30 m20 Turbo - 771hk 806nm på driven @ 2,0 bar /krockad, R.I.P.
E30 s50 turbo awd - den som lever får se....