När är sista Skansen att köpa E85 innan vintern så jag har te bromsningen hur mycke går de åt? Eller allt går Väll åt nån gång men har E85 samma tendens att åldras som bensin?
De ska va ett helvette att leva! då kan de bara bli bättre....
Bonnturbo wrote:När är sista Skansen att köpa E85 innan vintern så jag har te bromsningen hur mycke går de åt? Eller allt går Väll åt nån gång men har E85 samma tendens att åldras som bensin?
Bonnturbo wrote:När är sista Skansen att köpa E85 innan vintern så jag har te bromsningen hur mycke går de åt? Eller allt går Väll åt nån gång men har E85 samma tendens att åldras som bensin?
St1 har e85 året runt
Ja på skylten ja:) men är skillnad på vinter å sommar E85 samma med diesel:(
De ska va ett helvette att leva! då kan de bara bli bättre....
St1 har e85 året runt
St1 har e85 året runt
Nix inte på st1. Dom ändrar inte till e75 på någon av sina mackar fick jag till svar förra vintern när jag mailade dem. Men alla andra mackar kör vinter etanol...fast jag bor ju inte heller i norland:) kansk värt o dra ett mail till dom o kolla iaf