Man skulle kunna tro att många på ppf inte gillar att man ligger och leker runt med div bmw turbos. Tur att vi är några här inne iaf som kör med bilarna som man ska
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
s2_i_e30 wrote:Lite nyfiken, har ni testat "dra" på motorvägen från typ 80-300? Hur mycket laddar den? Man funderar ju om dom går fort eller om de känns fort bara
den reser sig oavsätt växel, tack vare att han har drevning på den som toppar runt 300 bara, vilket jag har varit på han om att han borde ändra
kommer ej ihåg vad han laddar med den, men den är körd i dyno till 250whp upp till 10.000 rpm
efter det så går dynon i övervarv eller vad han snacka om, och han har annan kam i det etc, så där lär vara gott om mos över 10.000rpm
den skulle haft en längre sving typ i stil med hayabusan så han kunde utnyttjat effekten mer än bara fläska på slangen eller pro modda
Bolero wrote:Man skulle kunna tro att många på ppf inte gillar att man ligger och leker runt med div bmw turbos. Tur att vi är några här inne iaf som kör med bilarna som man ska
+1
Dom kan ju gå sönder om man brukar dom
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Bolero wrote:Man skulle kunna tro att många på ppf inte gillar att man ligger och leker runt med div bmw turbos. Tur att vi är några här inne iaf som kör med bilarna som man ska
Bolero wrote:Man skulle kunna tro att många på ppf inte gillar att man ligger och leker runt med div bmw turbos. Tur att vi är några här inne iaf som kör med bilarna som man ska
+1
Dom kan ju gå sönder om man brukar dom
Frågan är inte om det rasar utan när..
Men jag tror nästan att majoriteten inte använder sina bilar utan dom står mest still och då rasar dom ju inte?
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor