TIIMEYs 328 Touring E36 GUMMESON
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Re: TIIMEYs 328 Touring E36 TEAM ARG
vad var det som hände med supran igentligen?
Bmw E36 325 Coupé: http://www.garaget.org/?car=335913
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
Körde in i rescue bilenPalesjo wrote:vad var det som hände med supran igentligen?

Vi ses imorgon kväll på Hälla-träffen 

I live my life a quarter mile at a time
Var med TeamARG.se och ställde ut på Hälla Träffen i västerås igår !
Alla i Team ARG visade även hur bilarna ska användas
vilket det kommer film på !
Isaw.se har styrt upp kameror för hela Team Arg så nu finns material till en shyst film hoppas jag.

Riktigt rolig kväll, med mycket folk ! Roligt med allt folk som kommer förbi och snackar lite skit och kikar på bilarna. Måste även säga att Hälla Träffen har blivit riktigt stor !
Dock som med allt så har även det roliga ett slut !

Slang till oljekylaren som krypit loss, vilket resulterade till olja över hela grenröret och mindre brand .:/

Sooprent i fronten

Som tur var Polaren snabb med brandsläckaren så det mesta ser ut att klarat sig, även saneringen gjordes snabbt så inte pulvret skulle förstöra något.
Så ska ner till lokala hyudral firman och skaffa pressad slang i veckan så ska det här lösa sig !
Tänker då inte köra med slangklämmor på olje slangar nå mer. :/
Måste bara tacka för denna kväll till alla Både TeamARG.se och Isaw.se ! Awesome är rätta ordet !
Hoppas på mer körning ! Ännu är inte säsongen slut =)
Alla i Team ARG visade även hur bilarna ska användas

Isaw.se har styrt upp kameror för hela Team Arg så nu finns material till en shyst film hoppas jag.

Riktigt rolig kväll, med mycket folk ! Roligt med allt folk som kommer förbi och snackar lite skit och kikar på bilarna. Måste även säga att Hälla Träffen har blivit riktigt stor !
Dock som med allt så har även det roliga ett slut !

Slang till oljekylaren som krypit loss, vilket resulterade till olja över hela grenröret och mindre brand .:/

Sooprent i fronten

Som tur var Polaren snabb med brandsläckaren så det mesta ser ut att klarat sig, även saneringen gjordes snabbt så inte pulvret skulle förstöra något.

Så ska ner till lokala hyudral firman och skaffa pressad slang i veckan så ska det här lösa sig !
Tänker då inte köra med slangklämmor på olje slangar nå mer. :/
Måste bara tacka för denna kväll till alla Både TeamARG.se och Isaw.se ! Awesome är rätta ordet !
Hoppas på mer körning ! Ännu är inte säsongen slut =)
Det var riktigt skoj på Hälla-träffen igår
Trevligt att träffas och tack för pratstunden, grabben 
Gick det bra att komma hem från Hälla?

Jorå, det gick fint tills jag kom halvvägs hem då, och bilen börja brinnaCarpeDiem wrote:Det var riktigt skoj på Hälla-träffen igårTrevligt att träffas och tack för pratstunden, grabben

Ajdå, inte bra ju
Var brann det nånstans?

Haha hörde att jag gick fram och snackade med dig och ditt gäng på McDonalds
Jag var rätt rund under fötterna då hehe! Men hoppas inte jag snackade för mycket skit 
Mvh
Tobias

Mvh
Tobias
Lugnt alltid kul att träffa nytt folk med samma intressePalesjo wrote:Haha hörde att jag gick fram och snackade med dig och ditt gäng på McDonaldsJag var rätt rund under fötterna då hehe! Men hoppas inte jag snackade för mycket skit
Mvh
Tobias

Absolut, så är dettiimey wrote:Lugnt alltid kul att träffa nytt folk med samma intressePalesjo wrote:Haha hörde att jag gick fram och snackade med dig och ditt gäng på McDonaldsJag var rätt rund under fötterna då hehe! Men hoppas inte jag snackade för mycket skit
Mvh
Tobias

skulle vilja se lite incar filmer från din bil!! 

nissan micra 1000cc turbo 122whp 174wnm 1,2bar
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=42959" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=42959" onclick="window.open(this.href);return false;
Får tänka på det när jag är ute och åker nästa gångE34 RRT wrote:skulle vilja se lite incar filmer från din bil!!

Kan jag filma lite i kupen och utanför

såg er alla när ni körde på hälla, mkt fin underhållning:) finns det nå mer info om 244, låter så ruggit gutt:)
Tackar, kul och visa upp bilarnanisse wrote:såg er alla när ni körde på hälla, mkt fin underhållning:) finns det nå mer info om 244, låter så ruggit gutt:)

Han som kör kallas DR. Brun =), Han har vell inte mycket till info på nätet.
Men det är en M50B25
Org. Botten/Topp, Cooper ring, Arp toppbult, Egetbyggt grenrör, vattenkyld oljekylare, GT42 har jag för mig.
240ins bak axel med torsen diff, bmwns låda så klart

Det var det jag kom på så här på rak arm

Tänkte ta en chill dag, men kunde inte hålla mig 
Pluggar till gamla vevhus venten. Kanske aldrig skrev det, men nya ventilation uppe på ventilkåpan
fungerar perfekt. Inte en droppe olja kommer ut numera.

Egengjorda adaptrar för M3 oljefilter hus och pressad slang

Som ny igen, ska byta ut slangen för oljetryck till turbon också, den var lite dålig mot turbo sidan.
Så kan man ut och leka igen.

Pluggar till gamla vevhus venten. Kanske aldrig skrev det, men nya ventilation uppe på ventilkåpan
fungerar perfekt. Inte en droppe olja kommer ut numera.

Egengjorda adaptrar för M3 oljefilter hus och pressad slang

Som ny igen, ska byta ut slangen för oljetryck till turbon också, den var lite dålig mot turbo sidan.
Så kan man ut och leka igen.

High Performance Meet i Gävle ! 

Vart "lite" däck rök, vilket min koppling inte gillade riktigt

Vet inte riktigt hur jag ska göra nu.
Får se om jag kastar in handduken och sattsar på 2013 med mer bankörning/drifting.
Eller jaga lite koppling till vettigt pris, och öser vidare
aa får se..

Vart "lite" däck rök, vilket min koppling inte gillade riktigt

Vet inte riktigt hur jag ska göra nu.
Får se om jag kastar in handduken och sattsar på 2013 med mer bankörning/drifting.
Eller jaga lite koppling till vettigt pris, och öser vidare